Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do wyjątkowej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, ale satysfakcjonującą decyzję − zarządzać przez przywództwo służebne. „Mieć odwagę służyć omawia rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder oferuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Niezwykła książka! Gorąco ją polecam”. Stephen M.R. Covey „Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę między relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, aby dowiedzieć się, jak to się robi!”. Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym |
Autor: | Bachelder Cheryl |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Studio EMKA |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Autorka, szefowej jednej z wielkich sieci restauracji amerykańskich, przedstawia pełne emocji rozważania o osiąganiu lepszych wyników zarządzaniu i rozwoju firmy dzięki służeniu innym. Co chwilę podkreśla konieczność usunięcia siebie z pierwszego planu i bycia pokornym, potrzebę słuchania drugiego człowieka i uczynienia partnera z szarego pracownika, znaczenie odwagi przy określaniu celu i dużo innych wzniosłych myśli. Słowa „usunąć się” i „służyć” pojawiają się dosłownie co kilka linijek. Autorka pisze o dyskusjach na temat reorganizacji firmy i sporach o projekty albo nowinki techniczne itp. Kiedy jednak wymaże się te wyrazy albo inne piękne, lecz bardzo ogólne wypowiedzenia i szuka się konkretnych porad (np. w jakich sytuacjach i jak nierzadko szef powinien słuchać własnych podwładnych i ulegać ich sugestiom czy oczekiwaniom lub z czego konkretnie sam rezygnuje, zwłaszcza: czy taki „służebny” przywódca zgodzi się pracować za średnią krajową, zamiast np. za 20000 USD miesięcznie, by jego pracownicy nie stracili zapału do pracy w służeniu innym?), okazuje się, że praktycznie nie ma ich.. W sumie: następna książka ebook o sprawach i ze poradami oczywistymi dla każdego rozsądnego, myślącego i uczciwego kierownika, dyrektora, prezesa, zarządcy czy również innego pracownika. ZJ źrodło: www.szkolnyklubrecenzenta.pl
Wielokrotnie wspominałam, że bardzo rzadko sięgam po poradniki. Nie mogłam jednak odmówić sobie przyjemności zapoznania się z najnowszą książką Cheryl Bachelder. Mieć odwagę służyć to książka ebook innowacyjna pokazująca nowe podejście do zagadnienia przywództwa w firmie. Lider tym ujęciu musi posiadać odwagę, która umożliwi u prowadzenie swojego zespołu do wyznaczonych celów a także pokorę, aby bezinteresownie służyć innym w trakcie realizacji kolejnych przedsięwzięć. "Kiedy zostajesz liderem, ludzie czekają, aż staniesz w świetle jupiterów na środku sceny. Wszystkie oczy są skierowane na ciebie- wyczekują, by zobaczyć, kim jesteś, co powiesz i zrobisz. W końcu jesteś przywódcą. (...) Książka ebook została opracowana na bazie osobistych doświadczeń autorki zdobytych w trakcie jej długoletniej pracy. Cheryl Bachelder obrazuje nam co powinien robić przywódca żeby osiągnąć ponadprzeciętne wyniki. Spodobały mi się zapytania zawarte w formie refleksji umieszczone w ramkach w każdym rozdziale. Autorka dokonała rewolucji Popeyes Louisiana Kitchen, w ciągu kilku lat poprawiając wyniki firmy. Cheryl Bachelder obrazuje nam na czym powinien skupić się lider w swojej pracy. Autorka prezentuje nam jak kluczowe są relacje lidera z innymi członkami organizacji jak, np. pracownikami niższego szczebla albo franczyzobiorcami. W przywództwie nie chodzi o to, aby okazywać własną wyższość w hierarchii służbowej. Powinniśmy poprzez wzajemny kontakt dążyć do osiągnięcia wspólnych celów. Autorka obrazuje, że powinniśmy zacząć od wyznaczenia sobie śmiałe celu w pełni uzasadnionego biznesowo. Powinniśmy początkowo skoncentrować się na kilku ważnych czynnościach. Potem należy przeznaczyć odpowiednie środki na realizacje celu, pokazując tym samym, że jest on słuszny. Lider powinien stworzyć warunki pracy pozwalające pracownikom rozwinąć skrzydła i pokazać się z najlepszej strony. Kolejne osiągnięcia powinny być systematycznie raportowane. W pracy lidera nie ma miejsca na przypadki wszystko musi być skrzętnie przemyślane i odpowiednio opracowane. "Przywództwo służebne to nastawienie, by odpowiednio podejść do każdej osoby będącej częścią firmy. (...)" Lider ma zadanie zmierzyć się z trudnymi problemami pojawiającymi się w organizacji. Przywódca nie może obawiać się podejmować inicjatywy mającej na celu poprawę sytuacji firmy. Autorka podkreśla również, że liczby nie kłamią podkreślając wagę sporządzania systematycznych raportów. Poza fragmentami związanymi z modelem służebnego przywództwa mamy okazje zapoznać się z zasadami obowiązującymi w Popeyes Louisiana Kitchen. Autorka obrazuje nam, jakie cechy powinien posiadać dobry lider. Książka ebook jest napisana prostym językiem, co jest jej zdecydowaną zaletą. Autorka nie stara się wychodzić z perspektywy ekspertki. Sama podkreśla, że w trakcie wieloletniej pracy zawodowej zdarzało się jej popełniać błędy. Spodobało mi się, że Cheryl Bachelder zgrabnie objaśnia kolejne pojęcia. Autorka krok po kroku przedstawia nam kompletny model służebnego przywódcy. Cheryl Bachelder pokazuje, jakie cechy powinien posiadać dobry lider i jakich zachowań powinien się wystrzegać. Książka ebook napisana jest w sposób genialny i stanowi interesujące źródło wartościowej wiedzy. Mimo małych rozmiarów zawiera dużo ważnych informacji. Dawno nie czytałam już tak nieźle napisanej książki. Wcześniej nie miałam też okazji zapoznania się z zagadnieniem służebnego przywództwa. Podczas studiów realizowałam specjalność z zakresu psychologii pracy i organizacji, aczkolwiek jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak innowacyjnym podejściem. Autorka wielokrotnie w książce pdf odwołuje się do wiedzy i doświadczenia innych ekspertów. "Z każdym awansem lider oddala się od ludzi, od faktów i rozeznania, które potrzebuje, by kierować. Uważne słuchanie i stałe uczenie się stanowią antidotum na oddalanie się od rzeczywistości. (...)" Mieć odwagę służyć to bardzo nieźle skonstruowany poradnik. Dawno nie czytałam tak genialnie napisanej książki poruszającej tak trudną tematykę.