Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym okładka

Średnia Ocena:


Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym

W jaki sposób przywódcy mogą osiągać przełomowe wyniki? Cheryl Bachelder opowiada, jak wraz z zespołem doprowadziła do wyjątkowej zmiany w Popeyes Louisiana Kitchen, podejmując trudną, ale satysfakcjonującą decyzję − zarządzać przez przywództwo służebne. „Mieć odwagę służyć omawia rodzaj przywództwa, które jest potrzebne w dwudziestym pierwszym wieku. To skuteczna mieszanka odwagi i pokory. Zajmująca historia Cheryl Bachelder oferuje jasną ścieżkę, którą mogą podążać liderzy, a wspaniałe wyniki, jakie osiągnęła, czynią jej przesłanie istotnym. Niezwykła książka! Gorąco ją polecam”. Stephen M.R. Covey „Mieć odwagę służyć jest rzeczową relacją z podróży w roli przywódcy, jaką odbyła Cheryl jako dyrektor korporacyjna. Utrzymując równowagę między relacjami z ludźmi, determinacją i zasadami, Cheryl osiąga znakomite wyniki. Nie przegap szansy, aby dowiedzieć się, jak to się robi!”. Denise Ramos, dyrektor generalny i prezes ITT Corporation

Szczegóły
Tytuł Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym
Autor: Bachelder Cheryl
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Studio EMKA
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Mieć odwagę służyć. Jak osiągać lepsze wyniki służąc innym PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • SzkolnyKlubRecenzent

    Autorka, szefowej jednej z wielkich sieci restauracji amerykańskich, przedstawia pełne emocji rozważania o osiąganiu lepszych wyników zarządzaniu i rozwoju firmy dzięki służeniu innym. Co chwilę podkreśla konieczność usunięcia siebie z pierwszego planu i bycia pokornym, potrzebę słuchania drugiego człowieka i uczynienia partnera z szarego pracownika, znaczenie odwagi przy określaniu celu i dużo innych wzniosłych myśli. Słowa „usunąć się” i „służyć” pojawiają się dosłownie co kilka linijek. Autorka pisze o dyskusjach na temat reorganizacji firmy i sporach o projekty albo nowinki techniczne itp. Kiedy jednak wymaże się te wyrazy albo inne piękne, lecz bardzo ogólne wypowiedzenia i szuka się konkretnych porad (np. w jakich sytuacjach i jak nierzadko szef powinien słuchać własnych podwładnych i ulegać ich sugestiom czy oczekiwaniom lub z czego konkretnie sam rezygnuje, zwłaszcza: czy taki „służebny” przywódca zgodzi się pracować za średnią krajową, zamiast np. za 20000 USD miesięcznie, by jego pracownicy nie stracili zapału do pracy w służeniu innym?), okazuje się, że praktycznie nie ma ich.. W sumie: następna książka ebook o sprawach i ze poradami oczywistymi dla każdego rozsądnego, myślącego i uczciwego kierownika, dyrektora, prezesa, zarządcy czy również innego pracownika. ZJ źrodło: www.szkolnyklubrecenzenta.pl

  • Anonim

    Wielokrotnie wspominałam, że bardzo  rzadko sięgam po poradniki. Nie mogłam  jednak  odmówić sobie przyjemności zapoznania się z najnowszą książką Cheryl Bachelder. Mieć odwagę służyć to książka ebook innowacyjna pokazująca nowe podejście do  zagadnienia przywództwa w firmie. Lider tym ujęciu musi posiadać odwagę, która umożliwi u  prowadzenie swojego  zespołu do  wyznaczonych   celów  a także pokorę, aby  bezinteresownie służyć innym w trakcie realizacji kolejnych  przedsięwzięć. "Kiedy zostajesz liderem,  ludzie czekają, aż staniesz w świetle jupiterów na środku sceny. Wszystkie oczy są  skierowane na ciebie- wyczekują, by  zobaczyć, kim jesteś, co  powiesz i  zrobisz. W końcu  jesteś przywódcą. (...) Książka ebook została opracowana na bazie osobistych doświadczeń autorki  zdobytych  w trakcie jej  długoletniej pracy. Cheryl Bachelder obrazuje nam  co powinien  robić przywódca żeby  osiągnąć ponadprzeciętne wyniki. Spodobały mi się zapytania zawarte w formie refleksji umieszczone w ramkach  w każdym rozdziale. Autorka dokonała rewolucji Popeyes Louisiana Kitchen, w ciągu  kilku  lat poprawiając wyniki  firmy. Cheryl Bachelder obrazuje nam na czym  powinien skupić się lider w swojej  pracy. Autorka prezentuje  nam jak  kluczowe są relacje lidera z innymi członkami organizacji jak, np. pracownikami niższego szczebla albo franczyzobiorcami. W przywództwie nie chodzi o to, aby okazywać własną wyższość w hierarchii  służbowej. Powinniśmy  poprzez wzajemny kontakt dążyć do  osiągnięcia wspólnych  celów. Autorka obrazuje, że powinniśmy zacząć od wyznaczenia sobie śmiałe celu  w pełni  uzasadnionego  biznesowo. Powinniśmy  początkowo  skoncentrować się na kilku  ważnych czynnościach. Potem należy przeznaczyć odpowiednie środki  na realizacje celu, pokazując tym  samym, że jest on słuszny. Lider powinien stworzyć warunki  pracy pozwalające pracownikom  rozwinąć skrzydła i  pokazać się z najlepszej  strony. Kolejne osiągnięcia powinny  być systematycznie raportowane. W pracy lidera nie ma miejsca na przypadki  wszystko  musi  być skrzętnie przemyślane i  odpowiednio opracowane. "Przywództwo służebne to  nastawienie, by  odpowiednio podejść do każdej osoby będącej częścią firmy. (...)" Lider ma zadanie zmierzyć się z trudnymi  problemami  pojawiającymi  się w organizacji. Przywódca nie może obawiać się podejmować inicjatywy  mającej  na celu  poprawę sytuacji  firmy. Autorka podkreśla również, że liczby  nie kłamią podkreślając wagę sporządzania systematycznych raportów. Poza fragmentami związanymi  z modelem służebnego przywództwa mamy okazje zapoznać  się z zasadami obowiązującymi w Popeyes Louisiana Kitchen. Autorka obrazuje nam, jakie cechy powinien  posiadać dobry  lider. Książka ebook jest napisana prostym językiem, co  jest  jej  zdecydowaną zaletą. Autorka nie stara się wychodzić  z perspektywy ekspertki. Sama podkreśla, że w trakcie wieloletniej pracy zawodowej  zdarzało się jej popełniać błędy. Spodobało mi się, że Cheryl Bachelder zgrabnie objaśnia kolejne pojęcia. Autorka krok po  kroku przedstawia nam kompletny  model służebnego  przywódcy. Cheryl Bachelder pokazuje, jakie cechy  powinien  posiadać dobry  lider i jakich zachowań powinien się wystrzegać. Książka ebook napisana jest w sposób genialny i stanowi interesujące źródło wartościowej wiedzy. Mimo  małych  rozmiarów zawiera dużo ważnych  informacji. Dawno  nie czytałam już tak  nieźle napisanej książki. Wcześniej  nie miałam też okazji  zapoznania się z zagadnieniem służebnego przywództwa. Podczas studiów realizowałam specjalność z zakresu psychologii pracy  i  organizacji, aczkolwiek jeszcze nigdy  nie spotkałam się z tak  innowacyjnym  podejściem. Autorka wielokrotnie w książce pdf odwołuje się do  wiedzy i doświadczenia innych ekspertów. "Z każdym awansem lider oddala się od ludzi, od faktów i rozeznania, które potrzebuje, by kierować. Uważne słuchanie i  stałe uczenie się stanowią antidotum na oddalanie się od rzeczywistości. (...)" Mieć odwagę służyć to bardzo nieźle skonstruowany poradnik. Dawno nie czytałam tak genialnie napisanej książki poruszającej tak  trudną tematykę.