Metody ilościowe w badaniach marketingowych okładka

Średnia Ocena:


Metody ilościowe w badaniach marketingowych

W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych a także z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania a także rodzaje możliwych opinii i postaw względem zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych a także stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka. Książka ebook ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób łatwy i klarowny pokazuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu.

Szczegóły
Tytuł Metody ilościowe w badaniach marketingowych
Autor: Rószkiewicz Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2002
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Metody ilościowe w badaniach marketingowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Metody ilościowe w badaniach marketingowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.