Średnia Ocena:
Metody ilościowe w badaniach marketingowych
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych a także z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania a także rodzaje możliwych opinii i postaw względem zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych a także stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka. Książka ebook ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób łatwy i klarowny pokazuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Metody ilościowe w badaniach marketingowych |
Autor: | Rószkiewicz Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2002 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Metody ilościowe w badaniach marketingowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!