Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W gospodarce rynkowej wraz z rozwojem przedsiębiorczości rośnie znaczenie działań, które służą lepszemu rozpoznaniu otoczenia, a co za tym idzie pozwalają zmniejszyć ryzyko przy podejmowaniu decyzji. Wiedza na temat badań marketingowych płynie z dwóch źródeł: z nauk społecznych a także z metod ilościowych, takich jak statystyka i ekonometria. Badania jakościowe pozwalają zidentyfikować sposób postrzegania a także rodzaje możliwych opinii i postaw względem zjawisk i procesów rynkowych. Badania ilościowe natomiast pozwalają zliczyć fakty rynkowe, wyrażane opinie i poglądy. Ich celem jest wychwycenie prawidłowości w sposobie występowania zjawisk i procesów rynkowych a także stworzenie ich statystycznego obrazu. Tym zagadnieniom poświęcona jest niniejsza książka. Książka ebook ta została napisana dla studentów marketingu. Autorka w sposób łatwy i klarowny pokazuje zastosowanie metod ilościowych dla potrzeb marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Metody ilościowe w badaniach marketingowych |
Autor: | Rószkiewicz Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2002 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.