Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych okładka

Średnia Ocena:


Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych

Nie sztuką jest zachęcić klienta, aby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, aby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności a także poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada pomiędzy innymi na pytania: jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?jakie formy promocji zastosować, aby osiągnąć najlepszy efekt?jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu a także psychologii, jak też na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.

Szczegóły
Tytuł Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych
Autor: Witek Lucyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo C.H. Beck
Rok wydania: 2007
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Aneta Kubicka

    Książka ebook taka sobie. Nie dowiedziałam się więcej, niż to , co już wcześniej wiedziałam.

  • soleile

    Jesli ktos oczekuje po tej ksiazce dobrego wykladu nt. podstaw merchandisingu, to powinien byc zadowolony. Jezeli natomiast ktos chcialby dowiedziec sie czegos wiecej o konkretnych sposobach pozycjonowania towarow na polce, czy ubran w sklepach z odzieza, wystroju wnetrza - zawiedzie sie. Ksiazka to czysta teoria, brak jej nowoczesnego podejscia, konkretnych przykladow.