Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Nie sztuką jest zachęcić klienta, aby wszedł do naszego sklepu. Sztuka jest sprawić, aby wracał i namawiał innych. Z badań wynika, że 70% decyzji nabywczych podejmowanych jest przed półką sklepową. Fakt ten powinien skłaniać producentów i handlowców do zgłębiania wiedzy, nabywania umiejętności a także poszukiwania narzędzi i metod, w celu zaspokajania potrzeb klientów w punkcie sprzedaży. Autorka odpowiada pomiędzy innymi na pytania: jak poprowadzić klienta po sklepie i jak wpływać na wybory konsumentów w miejscu sprzedaży?jak uprzyjemnić klientom robienie zakupów?jak zaaranżować powierzchnie sprzedażową i witrynę sklepową?jakie formy promocji zastosować, aby osiągnąć najlepszy efekt?jak wykorzystać merchandising w tworzeniu przewagi konkurencyjnej małego sklepu?Praca oparta jest na badaniach z zakresu marketingu, handlu a także psychologii, jak też na licznych doświadczeniach w wielu firmach handlowych.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Merchandising w Małych i Dużych Firmach Handlowych |
Autor: | Witek Lucyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Książka ebook taka sobie. Nie dowiedziałam się więcej, niż to , co już wcześniej wiedziałam.
Jesli ktos oczekuje po tej ksiazce dobrego wykladu nt. podstaw merchandisingu, to powinien byc zadowolony. Jezeli natomiast ktos chcialby dowiedziec sie czegos wiecej o konkretnych sposobach pozycjonowania towarow na polce, czy ubran w sklepach z odzieza, wystroju wnetrza - zawiedzie sie. Ksiazka to czysta teoria, brak jej nowoczesnego podejscia, konkretnych przykladow.