Medialne lwy dla rekinów biznesu okładka

Średnia Ocena:


Medialne lwy dla rekinów biznesu

W książce pdf najpopularniejsi polscy reporterzy zdradzają, jak można wykorzystać media, żeby osiągnąć sukces w biznesie.Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta "Polityki", Marek Tejchman, reporter TVN Biznes, Dariusz Bugalski, reporter radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika "Rzeczpospolita", Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny "Twojego Stylu", Jolanta Fajkowska, reporterka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny Faktów TVN, Dorota Niećko, reporterka "Dziennika Zachodniego", Wiktor Legowicz, reporter ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, reporter ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która prezentuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy epizod prócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi a także praktycznymi radami i poradami trenera medialnego, które pozwolą czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

Szczegóły
Tytuł Medialne lwy dla rekinów biznesu
Autor: Ślifirska Aleksandra
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Medialne lwy dla rekinów biznesu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Medialne lwy dla rekinów biznesu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • dairamea

    Sztuka świadomego wykorzystania mediów to książka ebook dla osób, które chcą dotrzeć do szerokiego grona innymi drogami niż słynne serwisy społecznościowe czy aplikacje - taki klasyk. Wypowiedzi interesujące i w większości przypadków bardzo trafne, z dozą humoru, a niekiedy i szaleństwa. Warto zerknąć.

  • pm

    Fajnie opracowana graficznieSzybko się czyta, ponieważ nie trzeba od razu całej, a nie jest przegadanaInspirująco bardzo różnorakie gadające głowy, lecz na szczęście te co mają coś do powiedzenia, więc wiele inspiracji

  • Nenora

    Dostałam książkę w prezencie. Nierzadko występuję, co prawda nie w tv ;-) lecz publicznie nierzadko mówię to i owo. Dlatego mój zespół kupił mi ją na imieniny. Przeczytałam w dwa dni. Wciągająca. Naprawdę. Dużo rzeczy o których mówią reporterzy wiem, lecz dużo rzeczy zaskoczyło mnie. Interesujące i przydatne porady. Będę korzystać. :-)

  • geneza0101

    Książkę kupiłam po rekomendacji listopadowego Briefa. Dominika Bulska pisze tak: "(...)Tym co niewątpliwie wyróżnia książkę spośród innych tego rodzaju pozycji znajdujących się na półkach księgarni, jest sposób w jakim została napisana. Dzięki krótkim, aczkolwiek treściwym wywiadom z doświadczonymi dziennikarzami publikację czyta się prosto i szybko, zdobywając przy tym cenną wiedzę i praktyczne wskazówki(...)". Na okładce, Rafał Brzoska - autor marki InPost, pisze tak: "(...)Książkę ”Medialne lwy dla rekinów biznesu” z czystym sumieniem zalecam wszystkim – zarówno początkującym, jak i doświadczonym biznesmenom – lecz nie tylko. Dużo uwag praktyków dziennikarstwa jest bezcennych też dla tych, którzy incydentalnie występują przed mikrofonem czy kamerą(...).Dr Irena Eris wtóruje mu słowami: "(...)Marka osobista musi być rozwijana świadomie – nie w oderwaniu od człowieka – i musi pokazywać te same, spójne wartości. (...) Zalecam tę książkę jako przewodnik po budowaniu takiej właśnie marki(...).Henryka Bochniarz dodaje: "Autorytety dziennikarskie oceniają i radzą ludziom biznesu, jak odnaleźć się w mediach i budować z ich pomocą niezły wizerunek. Interesujący przewodnik, zarówno dla przedsiębiorców na początku drogi, jak i bardziej doświadczonych(...).Zdecydowanie mówię tej książce: tak! A malkontentom i miernej konkurencji spod znaku asana, 2dyszki, OmgWTF bawiącej się w nieudolny czarny PR mówię: nie. Nie tędy droga. Ewidentny kłopot wobec autorki, której osobiście nie znam, lecz wydaję się osobą wyjątkowo kompetentną i na właściwym miejscu. Panowie i Panie, weźcie się do roboty i również napiszcie coś interesującego. Nie musi być od razu tak dobre jak "medialne lwy", lecz jeśli chociaż troszeczkę poziomem dorównacie tej pozycji, to poczujecie się dowartościowani.

  • 2dyszki

    Wywiady jakby z gimnazjum, autorka bez doświadczenia w dziennikarstwie, ładne opakowanie, a w środku rozczarowanie.

  • OmgWTF

    Jestem taka super.Źle się losy w kraju duńskim.

  • tamka13

    Świat biznesu nie odróżnia bardzo nierzadko PR od marketingu. A już na pewno nie odróżnia go zarząd firmy, w której pracuję. Nie jestem ekspertem w wystąpieniach publicznych. Ba! Nie mam o tym pojęcia! Lub inaczej - nie miałam póki w moje ręce nie trafiła książka ebook "Medialne lwy dla rekinów biznesu". Każda z przeprowadzonych rozmów jest wyjątkowo przydatna, przemyślana i mądra.Czyta się bardzo ciekawie. Durczok, Żakowski, Bugalski - uwielbiam ich dziennikarstwo. Dlatego ich porady są dla mnie szczególnie cenne.ps. Panie Prezesie! Podrzucę panu egzemplarz ;)

  • asan

    Książka ebook mało interesująca i mało przydatna, chociaż miałem na nią chrapkę i czekałem na jej publikację. Niestety rozczarowanie na całości. Wywiady banalne, a zapytania w nich zadawane jeszcze banalniejsze, spojrzenie na media nieciekawe, niewspółczesne. Osoba zadająca zapytania nie potrafi wydobyć z rozmówców niczego, czego byśmy już nie wiedzieli, nawet na czuja. Sama książka ebook nie wnosi nic świeżego, co gorsza traktuje o rzeczach przestarzałych. Autorka żyje w oderwaniu od medialnych realiów? Dowód: gdzie są social media, gdzie 24 godzinny "news cycle", gdzie rola snapchatu, twittera, facebooka i innych w komunikacji medialnej. Są za to odkrywcze myśli w stylu "zaproś dziennikarza do siebie". Naprawdę? W XXI wieku? W erze social mediów i powszechnej digitalizacji komunikacji? Może odkrywcze byłoby... prześlij wywiad snapchatem dziennikarzowi, jeśli cię unika, lub wrzuć mu na wall Instagrama filmik ze swoim komentarzem. Tego patrzenia w przyszłość tu jednak nie znajdziemy. Niestety, nie ma lwów, są medialne koty, a raczej stare filemony.

  • goliat

    Fajna, lecz więcej rekinów by się przydało :)Jak dla mnie, treść elastycznie można dopasować pod siebie. Super, że jest to polska książka ebook ponieważ pasuje do naszych realiów. Myślę, że np. w USA jest zupełnie inaczej.

  • vlmrop

    Uwielbiam słuchać tego gościa!I właśnie epizod z nim zalecam w szczególności ludziom przygotowującym się do wywiadu w telewizji. Fajne, konkretne, można powiedzieć zero-jedynkowe rady bam, bam, bam!

  • uiriamar

    pachnąca, świeżutka i z mega fajnymi ludźmi w środku!Świat mediów to moja pasja od lat (chociaż nie zawodowa). Super jest czytać wnioski i rady największych autorytetów w branży! Senkju Empik :):)

  • thourouf

    ... i zacząłem czytać i bardzo mnie wciąga! :)Fajnie się czyta, nie ma pierdzielenia o smutach i marzeniach...

  • starsky

    Dobrze się uśmiałem! Niedawno sobie myślałem, że brakuje na naszym rynku poradnika jak współpracować z mediami. A ty bęc. Jest.

  • gracjan

    Pierwszy raz trzymam w rękach tak ciekawą i tak ładnie wydaną książkę (biznesową) PWN

  • graza

    Szczególnie zalecam epizod z Redaktorem Bugalskim! A dla prawdziwych Rekinów - Tejchman z TVN Biznes i Świat i Chrabota - red. Naczelny Rzeczpospolitej - SUPER.

  • jolencja

    Myślałam, że już nic mnie nie zaskoczy, a tu proszę. Standardy w PWNie pikują w dół. Dziewczyna o postrzeganiu mediów sprzed 20 lat i garstka "dziennikarzy", i prezenterów tv, którzy lata świetności mają już dawno za sobą (albo ich nigdy nie mieli), a do tego nie współpracują z "rekinami biznesu" wzięli się za stworzenie poradnika dla tychże. Ta książka ebook powinna być raczej w dziale fantastyka, lub astrologia, ponieważ na pewno nie w "nauka". Lecz merytorycznie: jeżeli pragniesz poczytać rady ludzi, którzy nie mają pojęcia, o czym mówią, a jedynie im się "wydaje", to książka ebook dla ciebie.

  • Ewa Jabłońska

    Refleksyjne, głębokie rozmowy z genialnymi ludźmi...Ta książka ebook już jest na mojej półce wśród "zawodowych niezbędników", a jestem nauczycielem i doradcą zawodowym. Programy szkoleń, propozycje ćwiczeń, świeży punkt widzenia na rolę mediów w życiu każdego z nas, a to wszystko spisane wyjątkowo przystępnym językiem.Polecam "Medialne lwy dla rekinów biznesu" wszystkim, dla których niezła komunikacja jest ważna. Zalecam gorąco osobom z mojej branży zawodowej- nauczycielom, wychowawcom, trenerom, doradcom. Ta książka ebook pomoże nam mówić o roli komunikacji w mediach, niech nasi podopieczni uczą się od najlepszych, od Mistrzów :)Świetna książka!

  • danusdana

    Ufff... Trochę się bałam, że to będzie następny zestaw banałów. Lecz nie! Lecz nie proszę Państwa. Wręcz przeciwnie. Mądrzy ludzie, interesujące spostrzeżenia, trafne rady. Czyta się bardzo przyjemnie.

  • Donkey

    Tak się złożyło, że książka ebook trafiła w moje ręce jeszcze przed premierą. Już sam spis treści rozwalił mnie na łopatki. Rzeczywiście pierwsza tego typu pozycja na rynku! Czyta się wyjątkowo ciekawie. Wnioski najlepszych polskich reporterów okraszone profesjonalnymi radami zawodowej trenerki otwierają oczy na dużo do tej pory niedostrzeganych przeze mnie kwestii. Myślę, że "Medialne Lwy dla Rekinów Biznesu" można spokojnie przełożyć na dużo aspektów naszego codziennego życia - nie tylko występowania w mediach. Super! Gratulacje dla PWN!