Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto okładka

Średnia Ocena:


Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto

"Książka podejmuje wyjątkowo kluczowe kłopoty współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają ważne znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst". Z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka

Szczegóły
Tytuł Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor: Trybulec Marcin
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: TAiWPN Universitas Kraków
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Media i poznanie. Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.