Matematyka wokół nas 3. Zeszyt ćwiczeń. Część 1. Gimnazjum okładka

Średnia Ocena:


Matematyka wokół nas 3. Zeszyt ćwiczeń. Część 1. Gimnazjum

Pierwsza element zeszytu ćwiczeń „Matematyka wokół nas” dla klasy trzeciej gimnazjum umożliwia opanowanie wiadomości dotyczących potęg, podobieństwa figur, brył obrotowych a także fragmentów rachunku prawdopodobieństwa. Zgromadzone zadania zostały starannie opracowane z myślą o zróżnicowanym poziomie uczniów. Każde ćwiczenie posiada informację odnośnie stopnia trudności. Zeszyt zawiera również kod dostępu do odsłony elektronicznej. Uczniowie mogą rozwiązywać zadania online i na bieżąco monitorować własne postępy. To motywuje ich do dalszej pracy i poprawiania wyników.

Szczegóły
Tytuł Matematyka wokół nas 3. Zeszyt ćwiczeń. Część 1. Gimnazjum
Autor: Podobińska Barbara, Przetacznik-Dąbrowa Teresa
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Matematyka wokół nas 3. Zeszyt ćwiczeń. Część 1. Gimnazjum w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Matematyka wokół nas 3. Zeszyt ćwiczeń. Część 1. Gimnazjum PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Paweł Pera

    Nierówny poziom trudności zadań oznaczonych tym samym symbolem (jedna, dwie, trzy kropki). Ilość materiału jest niemożliwa do zrealizowania przy standardowej ilości czterech godzin lekcyjnych w tygodniu. Zadania zmuszają do myślenia (chociaż czasami narzucają sposób rozwiązania).