Markowe produkty turystyczne okładka

Średnia Ocena:


Markowe produkty turystyczne

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych a także skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce pdf twórca omawia: • istotę i cechy produktu turystycznego, • korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce, • cykl życia produktu turystycznego, • turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych, • koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej, • proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce. Autor, Adam Edward Szczepanowski spisał tę książka ebook z myślą o studentach różnorakich typów szkół na kierunkach związanych z turystyka a także rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie również przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych a także biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Szczegóły
Tytuł Markowe produkty turystyczne
Autor: Szczepanowski Adam Edward
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Markowe produkty turystyczne w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Markowe produkty turystyczne PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.