Średnia Ocena:
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
"Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy pokazywanej Czytelnikom książki Marketingowe a także społeczne aspekty zarządzania w kulturze pod redakcją Łukasza Wróblewskiego. Ta książka ebook jest jednak nie tylko monografią poszczególnych zjawisk kultury w państwie o „młodej” gospodarce rynkowej. Jest przede wszystkim ilustracją funkcjonowania mechanizmu rynkowego w tej części instytucji kultury, których usługi mogą być przedmiotem sprzedaży na specyficznym rynku usług społecznych." Prof. dr hab. Józefa Kramer "Książka Marketingowe a także społeczne aspekty zarządzania w kulturze stanowi bardzo wartościowy zestaw opracowań obejmujący dużo kluczowych problemów, z którymi wcześniej czy potem osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury będzie musiała się zmierzyć. Dotyczy to zarówno twórców, jak i menedżerów kultury, dyrektorów instytucji czy osób stojących na początku swej drogi zawodowej w kulturze. Książka ebook powinna stanowić bardzo interesującą lekturę nie tylko dla osób zarządzających instytucjami kultury, lecz też dla wszystkich zainteresowanych tą bardzo aktualną problematyką." Andrzej Łyżbicki, Dyrektor Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie "Monografia stanowi znakomite uzupełnienie istniejącej dotychczas literatury naukowej poświęconej zagadnieniom zarządzania w kulturze, przy czym jest fragmentem serii wydawniczej o tej tematyce powstałej na gruncie działalności naukowej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Istotną wartością publikacji jest wyodrębnienie trzech poziomów debaty: ogólnozarządczego, marketingowego a także społecznego i uchwycenie ważnych problemów, z jakimi musi się mierzyć współczesne zarządzanie w kulturze w Polsce. Warto zauważyć, iż w aspekcie problematyki relacji społecznych instytucji kultury publikowane teksty stanowią całkowite novum w polskiej literaturze. Ciężko sobie wyobrazić, żeby niniejszy tom mógł zostać pominięty w jakiejkolwiek poważnej debacie o tematyce zarządzania w kulturze albo żeby miało go zabraknąć w zbiorach osób albo instytucji zajmujących się tą tematyką." Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Adam Marszałek |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!