Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze okładka

Średnia Ocena:


Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze

"Transformacja ustrojowa wyznaczyła instytucjom kultury, trudniejszą niż przedsiębiorstwom, drogę rozwoju w gospodarce rynkowej. Sam opis tej drogi wymaga interdyscyplinarnych analiz, czemu sprostali Autorzy pokazywanej Czytelnikom książki Marketingowe a także społeczne aspekty zarządzania w kulturze pod redakcją Łukasza Wróblewskiego. Ta książka ebook jest jednak nie tylko monografią poszczególnych zjawisk kultury w państwie o „młodej” gospodarce rynkowej. Jest przede wszystkim ilustracją funkcjonowania mechanizmu rynkowego w tej części instytucji kultury, których usługi mogą być przedmiotem sprzedaży na specyficznym rynku usług społecznych." Prof. dr hab. Józefa Kramer "Książka Marketingowe a także społeczne aspekty zarządzania w kulturze stanowi bardzo wartościowy zestaw opracowań obejmujący dużo kluczowych problemów, z którymi wcześniej czy potem osoba zajmująca się jakąkolwiek formą zarządzania w sektorze kultury będzie musiała się zmierzyć. Dotyczy to zarówno twórców, jak i menedżerów kultury, dyrektorów instytucji czy osób stojących na początku swej drogi zawodowej w kulturze. Książka ebook powinna stanowić bardzo interesującą lekturę nie tylko dla osób zarządzających instytucjami kultury, lecz też dla wszystkich zainteresowanych tą bardzo aktualną problematyką." Andrzej Łyżbicki, Dyrektor Teatru im. Adama Mickiewicza w Cieszynie "Monografia stanowi znakomite uzupełnienie istniejącej dotychczas literatury naukowej poświęconej zagadnieniom zarządzania w kulturze, przy czym jest fragmentem serii wydawniczej o tej tematyce powstałej na gruncie działalności naukowej Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Istotną wartością publikacji jest wyodrębnienie trzech poziomów debaty: ogólnozarządczego, marketingowego a także społecznego i uchwycenie ważnych problemów, z jakimi musi się mierzyć współczesne zarządzanie w kulturze w Polsce. Warto zauważyć, iż w aspekcie problematyki relacji społecznych instytucji kultury publikowane teksty stanowią całkowite novum w polskiej literaturze. Ciężko sobie wyobrazić, żeby niniejszy tom mógł zostać pominięty w jakiejkolwiek poważnej debacie o tematyce zarządzania w kulturze albo żeby miało go zabraknąć w zbiorach osób albo instytucji zajmujących się tą tematyką." Prof. nadzw. dr hab. Adam Grzegorczyk

Szczegóły
Tytuł Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Adam Marszałek
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketingowe oraz społeczne aspekty zarządzania w kulturze PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.