Średnia Ocena:
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP
Na początku pracy autorzy odnieśli się do teoretycznych aspektów komunikacji wizualnej. Następnie przedstawiono miejsce komunikacji wizualnej w działaniach komunikacji marketingowej, jej pozycję określaną przez pryzmat nauk o sztuce, następnie przedstawiono rolę MŚP i wykorzystanie przez sektor MŚP narzędzi komunikacji wizualnej, tak w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym – poprzez efekty badań. Pracę zwieńczają sugestie dla przedsiębiorców i oferta algorytmu działania dla sektora, w celu skuteczniejszego wykorzystania polityki realizacji komunikacji wizualnej.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP |
Autor: | Staszewska Jolanta, Skorus Piotr |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Humanitas |
Rok wydania: | 2018 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketingowe aspekty zarządzania komunikacją wizualną w sektorze MŚP PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!