• pdf-x
  • pdfy.ebooki@gmail.com
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji okładka

Średnia Ocena:


Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, żeby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym a także lojalność względem pracodawcy. Autorki wskazują, jak kluczowe są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

Szczegóły
Tytuł Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor: Biesaga-Słomczewska Elżbieta J., Iwińska-Knop Krystyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rok wydania: 2017
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org17 sie 21 10:530,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org3 lut 21 10:010,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org27 sty 21 8:310,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org3 lut 21 13:360,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org18 sty 21 23:280,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org25 sty 21 10:060,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org18 maj 21 12:220,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org17 sie 21 14:120,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org10 lut 21 8:350,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org9 lut 21 12:500,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org22 sie 23 14:460,7 MB
Marketing wewnetrzny we wspolczesnej org27 lis 22 11:340,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org26 paź 21 11:360,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org25 paź 21 11:490,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org24 paź 20 16:360,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org25 paź 20 9:070,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org4 maj 20 10:040,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org24 paź 20 15:430,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org4 maj 20 0:180,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org25 paź 20 8:340,7 MB
Marketing_wewnetrzny_we_wspolczesnej_org13 maj 20 20:200,7 MB
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska - Market19 sie 24 17:0118 MB
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska - Market25 sty 24 19:0136 MB
Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska - Market18 sie 23 05:1244 MB
Porównaj ceny książki Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres pdfy.ebooki@gmail.com a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.