Marketing wartości okładka

Średnia Ocena:


Marketing wartości

Czy celem firmy jest tylko i wyłącznie zysk? Czy w firmie pracownik powinien zajmować się wyłącznie pracą i niczym więcej? Czy firmy istnieją tylko po to, by generować przychody i tworzyć kolejne produkty, które te przychody generują? Czy dzisiaj na te zapytania na pewno można odpowiedzieć tylko: Tak?Takie myślenie biznesowe, choć stale funkcjonujące, coraz częściej wypierane jest przez model zarządzania firmą w oparciu o wartości i idee. Losy się tak nie tylko na poziomie zewnętrznego wizerunku, który wpływa na przychody organizacji, lecz także na poziomie wewnętrznym, gdzie wszyscy pracownicy angażując się w działalność firmy zmieniają świat na lepsze. Robią to ponieważ wierzą, że biznes ma do spełnienia ważniejsze zada-nie niż tylko zarabianie pieniędzy, że w biznesie człowiek i jego otoczenie stanowi największą wartość. Łatwo jest znaleźć firmy, które chwalą się wartościami. Wieszają je w formie manifestów na ścianach i publikują na stronach internetowych. Jakże nierzadko jest to tylko iluzja… W własnej książce pdf Justyna Bakalarska pokazuje doświadczenia firm, które nie tylko o tym mówią, lecz naprawdę tak działają - w oparciu o nowe modele zarządzania, wrażliwość społeczną i ideę marketingu wartości. Ta książka ebook to solidna dawka wiedzy, w której ukazane są procesy i zmiany społeczne prowadzące do tego nowego oblicza biznesu. Wiedza ta poparta jest inspirującymi przykładami i rozmowami z przedsiębiorcami, którzy w swoim biznesie postawili na wartości. Rozmowy te jasno pokazują, że firmy mogą być organizacjami dzielącymi się z otoczeniem tym, co mają najlepszego i mogą idealnie radzić sobie na rynku."Głównym i najistotniejszym celem prowadzenia działalności gospodarczej jest tak naprawdę przemiana świata na lepsze, przez dostarczanie produktów i usług, które są pokłosiem obserwacji kłopotów społecznych."Marek Śliboda"Wystarczy rozejrzeć się wokół i odkryć, co jest najbardziej potrzebne. Trzeba znaleźć coś prostego, co jeste-śmy w stanie zrobić niewielkimi siłami, lecz razem z ludźmi, którzy potrzebują pomocy."Andrzej Blikle"Codziennie szukamy inicjatyw, które sprawią że świat będzie stawał się lepszy. Przez to, że angażujemy się w dane działania do nas również coś wraca, stajemy się lepsi." Artur Nowak Gocławski"Róbmy rzeczy, które zmieniają świat. Każdego dnia zmieniajmy rzeczywistość wokół nas. To jest naprawdę proste."Michał Nowak"Przedsiębiorcy chcą przemieniać świat. No to zachęcam: zmieniajmy go! Ponieważ zmienianie świata nie polega tylko na tym, że trzeba od razu wysłać rakietę na orbitę. Każde nawet najmniejsze działanie, które ma na celu zmianę na lepsze czy pomoc innym jest dobre i wartościowe."Szymon Kosiński"Założenie, że człowiek jest ważniejszy niż jakikolwiek inny sens istnienia organizacji niesie z sobą daleko idą-ce konsekwencje w praktyce zarządzania."Antoni Wojtulewicz"Liczymy na to, że własnymi działaniami będziemy wywierać realny nacisk, na tych którzy działają wg innej logi-ki."  Beata Charycka

Szczegóły
Tytuł Marketing wartości
Autor: Bakalarska Justyna
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Słowa i Myśli
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing wartości w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing wartości PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.