Średnia Ocena:
Marketing w szkolnictwie
Książka ebook jest pierwszym w Polsce kompleksowym opracowaniem na temat marketingu w szkolnictwie. Publikacja zawiera fragmenty typowe dla poradnika, lecz też definicje, interpretacje i wyjaśnienia marketingowych pojęć, metod i narzędzi, a także teoretyczną analizę omawianych zagadnień. Autorka zamieściła też efekty unikalnych w Polsce badań na temat marketingu w oświacie. W pracy podano dużo przykładów mogących ułatwić wdrażanie marketingu w szkołach, załączono doświadczenia wyższych uczelni i przykłady zastosowania w nich marketingowych metod działania, mogących stanowić wzór do naśladowania. Uzupełnienie zagadnienia stanowią efekty badań autorki związane z procesem decyzyjnym dotyczącym wyboru szkoły przez abiturientów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing w szkolnictwie |
Autor: | Hall Hanna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing w szkolnictwie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!