Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną. Podstawowe info potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) analiza (badania rynku, informacja, trendy) strategia taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) zarządzanie materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja) Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, ale także a nawet przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing w praktyce |
| Autor: | Dussel Mirko |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | BC Edukacja |
| Rok wydania: | 2010 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.