Marketing w praktyce okładka

Średnia Ocena:


Marketing w praktyce

Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną. Podstawowe info potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) analiza (badania rynku, informacja, trendy) strategia taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) zarządzanie materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja) Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, ale także a nawet przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.

Szczegóły
Tytuł Marketing w praktyce
Autor: Dussel Mirko
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: BC Edukacja
Rok wydania: 2010
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w praktyce w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing w praktyce PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.