Średnia Ocena:
Marketing w praktyce
Niniejszy podręcznik, a zarazem przewodnik i kompendium wiedzy, jest skierowany przede wszystkim do osób zajmujących się praktyką marketingową. Mogą z niego korzystać także studenci, którzy chcieliby pogłębić nie tylko wiedzę teoretyczną, ale także praktyczną. Podstawowe info potrzebne do planowania, realizacji i kontrolowania działań marketingowych przedstawiono w następujących rozdziałach: podstawy (typy myślenia, klient, proces marketingowy) analiza (badania rynku, informacja, trendy) strategia taktyka: marketing mix (kompozycja marketingowa) zarządzanie materiały pomocnicze (usługodawcy, organizacja) Ta książka, napisana z myślą o codziennej praktyce zawodowej, gwarantuje dogłębną prezentację poszczególnych tematów. Ma na celu nie tylko przekazanie wiedzy, ale także a nawet przede wszystkim budowanie kompetencji w działaniu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing w praktyce |
Autor: | Dussel Mirko |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | BC Edukacja |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing w praktyce PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!