Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum okładka

Średnia Ocena:


Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum

Podręcznik do nauki zawodu technik hotelarstwa prezentujący wiedzę i uczący umiejętności dobierania oferty hotelowej zgodnie z potrzebami gości, stosowania instrumentów promocji usług hotelarskich a także planowania i podejmowania działań marketingowych. Poszerza info na temat zasad i narzędzi marketingu, technik analizy rynku usług hotelarskich a także analizy konkurencji. Wiedza teoretyczna jest wsparta licznymi przykładami, ćwiczeniami i ilustracjami wskazującymi metody praktycznego jej zastosowania.

Szczegóły
Tytuł Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum
Autor: Cetner Jan
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: WSiP Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing w hotelarstwie. Podręcznik do nauki zawodu. Technik hotelarstwa. Technikum PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Magdalena Mościńska

    Jeżeli chodzi o podręcznik do nauczania marketingu w szkole ponadgimnazjalnej, dokładnie w technikum hotelarskim to jest to pozycja beznadziejna. Znacznie więcej wiadomości, dokładniej uporządkowanych, bardziej przystępnie napisanych i dopasowanych pod wobec treści do programu z KOWEZIU jest w podręczniku Adama Stefańskiego "Marketing usług hotelarskich", najlepsze jest to nowe wydanie z 2014 r., wyd. WSiP.

  • Ewa Ożóg

    Twórca J. Center idealnie zawarł wszystkie info dotyczące marketingu w hotelarstwie. Teoria, przykłady, schematy - wszystko jest jak zawarte i idealnie przedstawione i opisane. Bardzo, bardzo niezła książka. Jestem z niej bardzo zadowolona :)