Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu okładka

Średnia Ocena:


Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu

Ten tutorial marketingowy jest wyjątkowy, bo twórca zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym epizodem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle własnych swoich doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o wielkim nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak opowieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak dużo informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało spisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak niezła pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe a także zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie, twórca udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingo-informatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.

Szczegóły
Tytuł Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu
Autor: Rusek Michał
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Twój Ekspert Od Marketingu
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Majk

    Fajnie napisana, bardzo oryginalny styl autora (lekkie pióro), czyli wiele merytoryki, a jednocześnie humoru. Polecam. Kupiłam wersję drukowaną, jest porządnie wydana, twarda oprawa, fragmenty ofoliowane na okładce, szyta i w poziomym układzie.

  • Majk

    Idealna książka, interesujące podejście autora do marketingu, bardzo inspirująca. Polecam.

  • katia5

    Pozycja godna uwagi. Warto zwrócić uwagę na mowa jakim posługuje się autor. Zarówno zaczynający własną przygodę z marketingiem, jak i profesjonaliści z pewnością wyniosą z rad coś dla siebie.

  • Majk

    Idealna książka. O autorze można szczerze powiedzieć, że posiada tzw. lekkie pióro. Systematycznie wprowadzam 21 ważnych zasad marketingu do własnej firmy i już widzę pierwsze efekty.