Średnia Ocena:
Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu
Ten tutorial marketingowy jest wyjątkowy, bo twórca zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym epizodem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle własnych swoich doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o wielkim nasyceniu informacji merytorycznych czyta się równie chętnie jak opowieść fabularną. Czytając publikację kilkukrotnie, za każdym kolejnym razem odkryjesz jak dużo informacji zawartych jest miedzy wersami, które uzupełniają to, co zostało spisane wprost. Dowiesz się m.in. dlaczego marketing jest jak niezła pierwsza randka, a także czy rozsądnie jest wybrać serce, rozum, czy cycki. We wszystko wplączą się blogerki modowe a także zagadnienie poszukiwania followersów. Jednocześnie, twórca udowodnił, że marketing jest potężniejszy niż człowiek, a baner na księżycu jest dla naiwnych. Przekonasz się, że można kupować za darmo, pod warunkiem, że nie używasz zwrotu „i co jeszcze”, które budzi grozę w praskiej cukierni. Dowiesz się, że marketingo-informatyk nie istnieje, a także jaki jest sen marketingowca odpowiedzialnego społecznie.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu |
Autor: | Rusek Michał |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Twój Ekspert Od Marketingu |
Rok wydania: | 2016 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing w 3 tygodnie. 21 kluczowych zasad marketingu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Fajnie napisana, bardzo oryginalny styl autora (lekkie pióro), czyli wiele merytoryki, a jednocześnie humoru. Polecam. Kupiłam wersję drukowaną, jest porządnie wydana, twarda oprawa, fragmenty ofoliowane na okładce, szyta i w poziomym układzie.
Idealna książka, interesujące podejście autora do marketingu, bardzo inspirująca. Polecam.
Pozycja godna uwagi. Warto zwrócić uwagę na mowa jakim posługuje się autor. Zarówno zaczynający własną przygodę z marketingiem, jak i profesjonaliści z pewnością wyniosą z rad coś dla siebie.
Idealna książka. O autorze można szczerze powiedzieć, że posiada tzw. lekkie pióro. Systematycznie wprowadzam 21 ważnych zasad marketingu do własnej firmy i już widzę pierwsze efekty.