Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne – nawet najlepsze – mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ebook ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem – nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie doktorom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań – na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „marketingowy kierunkowskaz” możliwych do podjęcia działań.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing usług zdrowotnych |
Autor: | Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.