Średnia Ocena:
Marketing usług zdrowotnych
Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka ebook pomaga:- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,- zdobyć umiejętność zastosowania sposoby SWOT do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji ważnych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych porad dotyczących budowy planu marketingowego.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing usług zdrowotnych |
Autor: | Nowotarska-Romaniak Beata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing usług zdrowotnych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!