Marketing usług zdrowotnych okładka

Średnia Ocena:


Marketing usług zdrowotnych

Publikacja zawiera kompleksowe omówienie wszystkich podstawowych zagadnień dotyczących marketingu placówek służby zdrowia, zasad budowania ich przewagi konkurencyjnej i umacniania pozycji na rynku. Książka ebook pomaga:- zrozumieć, na czym polega plan marketingowy,- poznać role i funkcjonowanie systemu informacji w działalności placówek opieki zdrowotnej,- zdobyć umiejętność zastosowania sposoby SWOT do wyboru strategii marketingowej,- posiąść umiejętność dokonywania segmentacji rynku usług zdrowotnych,- zrozumieć znaczenie koncepcji marketingu-mix i jej elementów.Przejrzysty układ treści ułatwia Czytelnikowi szybkie przejęcie od teorii i definicji ważnych pojęć marketingu usług zdrowotnych do praktycznych porad dotyczących budowy planu marketingowego.

Szczegóły
Tytuł Marketing usług zdrowotnych
Autor: Nowotarska-Romaniak Beata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing usług zdrowotnych w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing usług zdrowotnych PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.