Średnia Ocena:
Marketing usług turystycznych
Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną a także idealna lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym: podstawy teoretyczne i terminologię, funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich, działalność marketingową na docelowym rynku, badania marketingowe w turystyce, analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce. Do głównych plusów podręcznika należą: dostosowanie do programów nauczania, logiczna struktura i jasność wykładu, liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej, słowniczek podstawowych terminów, bogata bibliografia, indeks rzeczowy. Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego a także Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing usług turystycznych |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2007 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing usług turystycznych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!