Średnia Ocena:
Marketing usług hotelarskich
Podręcznik został napisany zgodnie z obowiązującą podstawą programową dla zawodu technik hotelarstwa i szkół policealnych kształcących w zawodzie technik hotelarstwa. Treści zawarte w podręczniku a także zapytania i ćwiczenia umożliwiające uczniom sprawdzanie stopnia opanowania wiedzy są zgodne ze standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa. Epizod pierwszy zawiera zagadnienia związane z istotą marketingu, prezentuje kierunki ewolucji tej dziedziny nauki a także obrazuje specyfikę rynku usług hotelarskich. Najbardziej rozbudowany epizod drugi poświęcony jest elementom marketingu. Zostały one omówione szerzej niż przewiduje program nauczania – technik hotelarstwa nr 34 [04]/MEN/2008.02.07. Czynimy to z przekonaniem, że kompleksowe ujęcie problematyki marketingu najpełniej odpowiada współczesnym potrzebom poznawczym i praktycznym. Szczególną uwagę w tym rozdziale poświęcono czynnikowi ludzkiemu ze względu na usługowy charakter działalności hotelarskiej i ważną w niej rolę personelu. Epizod trzeci uczy sporządzania kwestionariusza ankiety a także pokazuje zagadnienia związane z badaniami marketingowymi. W rozdziale czwartym zawarto problematykę oceny działalności hotelu w oparciu o zastosowanie mierników ilościowych, wartościowych i jakościowych. Epizod piąty pokazuje tematykę dotyczącą zarządzania w przedsiębiorstwie hotelarskim.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing usług hotelarskich |
Autor: | Kozłecka Barbara, Osowska Krystyna |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Difin |
Rok wydania: | 2010 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing usług hotelarskich PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!