Marketing usług okładka

Średnia Ocena:


Marketing usług

Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych albo ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest ebooków takich jak ta - stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie kluczowe dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: charakterystyczne cechy usług i rynku usług, zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, segmentacja rynku usług, jakość usług, proces świadczenia usług, polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, rola personelu w marketingu firmy usługowej.

Szczegóły
Tytuł Marketing usług
Autor: Smoleń Tomasz, Wiktor Jan W., Czubała Anna, Jonas Agata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing usług w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing usług PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.