Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku okładka

Średnia Ocena:


Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku

W książce pdf w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych a także zakres i metody wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.Autor kompleksowo opisuje specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne kłopoty funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Wiele uwagi poświęca też zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków a także procedur operacyjnych, marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych. Publikacja jest przeznaczona dla pracowników samorządowych i radnych, pracowników sektora publicznego, menedżerów i innych osób zainteresowanych propagowaniem podejścia marketingowego w praktyce funkcjonowania samorządów terytorialnych.Książka może też wzbogacić bibliotekę pracowników naukowych, studentów i doktorantów zajmujących się kłopotami wdrożenia podejścia marketingowego w zarządzaniu terytorialnymi jednostkami samorządowymi.

Szczegóły
Tytuł Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku
Autor: Szromnik Andrzej
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2016
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing terytorialny. Miasto i region na rynku PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.