Średnia Ocena:
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?
W tej książce pdf odnajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? Jak skutecznie promować miasto? Jakie są realne wyniki działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku? "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to chyba jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej słynnych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także twórca corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i poszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook. Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w własnej marketingowej działalności!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? |
Autor: | Stępowski Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Roster |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!