Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W tej książce pdf odnajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? Jak skutecznie promować miasto? Jakie są realne wyniki działań promocyjnych, prowadzonych w ostatnich latach przez polskie miasta? Ile poszczególne polskie samorządy wydały na działania promocyjne w 2016 roku, na jakie działania i ile planują wydać w 2017 roku? "Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości?" to chyba jedyna na polskim rynku pozycja łącząca akademicką teorię z samorządową praktyką. Jej autorem jest Robert Stępowski, jeden z najbardziej słynnych polskich ekspertów zajmujących się tematyką marketingu miejsc, a także twórca corocznego badania samorządowych budżetów promocyjnych. Drugie, poprawione i poszerzone wydanie książki dostępne tylko jako ebook. Sprawdź jak promują się polskie samorządy i co mogłyby poprawić w własnej marketingowej działalności!
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing terytorialny. Jak zbudować i wypromować markę miejscowości? |
Autor: | Stępowski Robert |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Roster |
Rok wydania: | 2017 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.