Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka ebook zawiera dużo polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są wyjątkowo pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu a także przy tworzeniu swoich koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: •klubami sportowymi, •związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing sportu |
| Autor: | Sznajder Andrzej |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Pozycja godna polecenia, dla fanów sportu lecz nie tylko