Średnia Ocena:
Marketing sportu
Współcześnie organizacje sportowe funkcjonują w warunkach rynkowych i kierujący nimi powinni dysponować umiejętnościami i narzędziami przydatnymi w takich okolicznościach. Takim systemem narzędzi jest marketing, który także podlega zmianom i którego zasięg wyraźnie rośnie. Przedmiotem niniejszej książki jest pokazanie potrzeb i sposobów działań marketingowych klubów i innych organizacji sportowych w warunkach istnienia i rozwoju rynku sportu. Książka ebook zawiera dużo polskich i zagranicznych przykładów i studiów przypadku, które są wyjątkowo pomocne przy poznawaniu praktycznych stron marketingu sportu a także przy tworzeniu swoich koncepcji działań marketingowych. Prof. Andrzej Sznajder zebrał tę wiedzę z myślą o studentach uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także osobach profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu: •klubami sportowymi, •związkami sportowymi, •przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, •mediami realizującymi transmisje sportowe.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing sportu |
Autor: | Sznajder Andrzej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing sportu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Pozycja godna polecenia, dla fanów sportu lecz nie tylko