Średnia Ocena:
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji
Książka ebook wpisuje się w nurt wieloletnich zainteresowań naukowych a także badawczych Autorki. Celem książki jest identyfikacja zachowań rynkowych podmiotów usługowych w kontekście współczesnych procesów internacjonalizacji a także określenie warunków kształtowania skutecznych działań marketingowych na międzynarodowym rynku usług. Prezentowana publikacja porządkuje i formuje podbudowę teoretyczną dla działalności podmiotów usługowych na rynku międzynarodowym, a jednocześnie przynosi garść praktycznych uwag, ocen i rekomendacji dla przedsiębiorstw aspirujących do profesjonalnego uczestnictwa w międzynarodowym rynku usług.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji |
Autor: | Pluta-Olearnik Mirosława |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing przedsiębiorstw usługowych w procesie internacjonalizacji PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!