Średnia Ocena:
Marketing produktów systemowych
W książce pdf autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych a także usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej a także komercyjnych organizacji usług medycznych, • systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego a także usług niedrogiej gospodarki, • systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych, • systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku a także innowacyjnych produktów odzieżowych). Książka ebook jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing produktów systemowych |
Autor: | Opracowanie zbiorowe |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing produktów systemowych PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!