Średnia Ocena:
Marketing polityczny w regionie
W ostatnich latach pozycja regionów w Polsce umocniła się w wyniku naturalnej ewolucji, postępu a także wzrastających potrzeb i wymagań ludności. Samorządowcy sprawujący własne funkcje na poziomie wojewódzkim w ramach procesów decentralizacyjnych otrzymali szersze kompetencje i przestali traktować samorząd regionalny wyłącznie jako „poczekalnię polityczną”, pomocną w zdobywaniu kolejnych szczebli kariery. Znaczna konkurencja w ubieganiu się o mandaty radnych wpłynęła na rozwój marketingu politycznego w regionach, gdzie działania przedwyborcze należy prowadzić inaczej niż na poziomie centralnym i lokalnym.Celem publikacji jest ukazanie ewolucji marketingu politycznego w Polsce przez analizę kampanii prowadzonych w latach 1989–2011 a także wskazanie metod i narzędzi najbardziej skutecznych podczas potyczki wyborczej o fotel radnego.Ponieważ przedstawione w książce pdf treści odnoszą się do wiedzy z różnorakich specjalności, praca powinna zainteresować nie tylko politologów, lecz też ekspertów w dziedzinie zarządzania a także socjologów. Do grona jej adresatów można także zaliczyć praktyków, w szczególności samorządowców regionalnych i marketingowców.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing polityczny w regionie |
Autor: | Szczudlińska-Kanoś Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing polityczny w regionie PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!