Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje okładka

Średnia Ocena:


Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje

"Pomysł na przygotowanie publikacji o związkach pomiędzy marketingiem politycznym a public relations sądzę za znakomity. Opracowanie zbiorowe składające się z artykułów przygotowanych przez ośmiu twórców jest przykładem jednej z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które odniosły się tak ciekawie do teoretycznej i praktycznej analizy wielu przykładów działań polityków, które bywają nierzadko kojarzone zarówno z marketingiem, jak i działalnością public relations". prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Publikacja realizuje własny sens i spełnia własne zadanie. Jej lektura powinna politologom i specom od marketingu politycznego dać do myślenia i skłonić ich do refleksji". prof. dr hab. Maciej Mrozowski

Szczegóły
Tytuł Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje
Autor: Opracowanie zbiorowe
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza ASPRA-JR
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing polityczny a public relations. Różnice, podobieństwa, kontrowersje PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.