Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Powiedz mi coś o sobie!Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o niełatwych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dzisiaj sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o własnej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają |
Autor: | Mistewicz Eryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Jakiś czas temu usłyszałem od znajomego zajmującego się marketingiem "przeczytaj!". Pomyślałem wtedy, co może być interesującego w książce, która według spisu treści opowiada o wszystkim i o niczym? Myślałem, że znajdę w niej ogólne wskazówki, które nie będą wykraczały poza moją dotychczasową wiedzę. Jak wyszło?Książka, która napisana jest przyjemnym językiem, bez wątpienia pozwala uporządkować wiedzę. Pochłonąłem ją w dwa wieczory, ponieważ naprawdę miło się ją czyta. Pozwala na to chociażby przyzwoita czcionka i co tu wiele pisać świadomość, że autorem jest specjalista.
Idealna książka, porządkująca teorię kontrowersyjnego marketingowca. Rzeczywiscie pożyteczna przynajmniej w moim biznesie. Dużo niezłych przykładów i jakby "prowadzenia za rękę" przez tę teorię. Kody załączone do książki doskonale działają na moim ipHonie - to jest technologia przyszłości w ksiażkach!
Jak przedrzeć się przez natłok danych? Jak powiedzieć tak, żeby zostać usłyszanymi? Jak wygenerować własną opowieść, która dotrze do odbiorców? Jak nie wydawać wiele a osiągać rewelacyjne wyniki w promocji, marketingu, pubic relations? Najważniejsze, że to są polskie doświadczenia, polska konstrukcja z polskich warunków. Polski twórca oferuje arcyciekawą konstrukcję wygrywania w marketingu i public relations bez dużych pieniędzy - konstruując wygrywającą opowieść. Bardzo interesujący epizod o użyciu w praktyce narzędzi 2.0! I oczywiście duży plus za użycie multikodów - uzupełnienie "papierowej" książki multimediami. Warto.