Średnia Ocena:
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Powiedz mi coś o sobie!Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o niełatwych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dzisiaj sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o własnej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają |
Autor: | Mistewicz Eryk |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Jakiś czas temu usłyszałem od znajomego zajmującego się marketingiem "przeczytaj!". Pomyślałem wtedy, co może być interesującego w książce, która według spisu treści opowiada o wszystkim i o niczym? Myślałem, że znajdę w niej ogólne wskazówki, które nie będą wykraczały poza moją dotychczasową wiedzę. Jak wyszło?Książka, która napisana jest przyjemnym językiem, bez wątpienia pozwala uporządkować wiedzę. Pochłonąłem ją w dwa wieczory, ponieważ naprawdę miło się ją czyta. Pozwala na to chociażby przyzwoita czcionka i co tu wiele pisać świadomość, że autorem jest specjalista.
Idealna książka, porządkująca teorię kontrowersyjnego marketingowca. Rzeczywiscie pożyteczna przynajmniej w moim biznesie. Dużo niezłych przykładów i jakby "prowadzenia za rękę" przez tę teorię. Kody załączone do książki doskonale działają na moim ipHonie - to jest technologia przyszłości w ksiażkach!
Jak przedrzeć się przez natłok danych? Jak powiedzieć tak, żeby zostać usłyszanymi? Jak wygenerować własną opowieść, która dotrze do odbiorców? Jak nie wydawać wiele a osiągać rewelacyjne wyniki w promocji, marketingu, pubic relations? Najważniejsze, że to są polskie doświadczenia, polska konstrukcja z polskich warunków. Polski twórca oferuje arcyciekawą konstrukcję wygrywania w marketingu i public relations bez dużych pieniędzy - konstruując wygrywającą opowieść. Bardzo interesujący epizod o użyciu w praktyce narzędzi 2.0! I oczywiście duży plus za użycie multikodów - uzupełnienie "papierowej" książki multimediami. Warto.