Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają okładka

Średnia Ocena:


Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają

Powiedz mi coś o sobie!Daj się poznać, a pokocham Twoje produkty. Zdradź, co lubisz jeść i czytać, a wybiorę Cię na prezydenta. Wzrusz opowieścią o niełatwych początkach, a wrócę do Ciebie po jeszcze. Zabaw anegdotką "z życia firmy" a poczuję, że jesteś mi bliski. Kupię Ciebie i Twoją ofertę, i jeszcze polecę Cię znajomym.Dziś, w czasach przesytu informacjami, w budowaniu wizerunku zwyciężają mistrzowskie narracje. Ogniskują uwagę mediów i opinii publicznej. Wspomagają osiągnięcie sukcesu daleko wykraczającego poza swe środowiska czy branże. Przykłady? Proszę bardzo — Virgin z Richardem Bransonem, Nike, Levi Strauss, Starbucks, Apple. Opowieść, historia, story. To ona dzisiaj sprzedaje. To ona buduje wizerunek — firmy, marki, specjalisty, sportowca i polityka.Poznaj reguły marketingu narracyjnego i zacznij snuć opowieść: o sobie (personal branding), o firmie (komunikacja korporacyjna), o produkcie (komunikacja produktowa), o własnej instytucji (stowarzyszeniu, partii), o miejscu, które kochasz (mieście, regionie, kraju).

Szczegóły
Tytuł Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają
Autor: Mistewicz Eryk
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania: 2011
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Patryk Fajdek

    Jakiś czas temu usłyszałem od znajomego zajmującego się marketingiem "przeczytaj!". Pomyślałem wtedy, co może być interesującego w książce, która według spisu treści opowiada o wszystkim i o niczym? Myślałem, że znajdę w niej ogólne wskazówki, które nie będą wykraczały poza moją dotychczasową wiedzę. Jak wyszło?Książka, która napisana jest przyjemnym językiem, bez wątpienia pozwala uporządkować wiedzę. Pochłonąłem ją w dwa wieczory, ponieważ naprawdę miło się ją czyta. Pozwala na to chociażby przyzwoita czcionka i co tu wiele pisać świadomość, że autorem jest specjalista.

  • GFR

    Idealna książka, porządkująca teorię kontrowersyjnego marketingowca. Rzeczywiscie pożyteczna przynajmniej w moim biznesie. Dużo niezłych przykładów i jakby "prowadzenia za rękę" przez tę teorię. Kody załączone do książki doskonale działają na moim ipHonie - to jest technologia przyszłości w ksiażkach!

  • Kinga

    Jak przedrzeć się przez natłok danych? Jak powiedzieć tak, żeby zostać usłyszanymi? Jak wygenerować własną opowieść, która dotrze do odbiorców? Jak nie wydawać wiele a osiągać rewelacyjne wyniki w promocji, marketingu, pubic relations? Najważniejsze, że to są polskie doświadczenia, polska konstrukcja z polskich warunków. Polski twórca oferuje arcyciekawą konstrukcję wygrywania w marketingu i public relations bez dużych pieniędzy - konstruując wygrywającą opowieść. Bardzo interesujący epizod o użyciu w praktyce narzędzi 2.0! I oczywiście duży plus za użycie multikodów - uzupełnienie "papierowej" książki multimediami. Warto.