Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
W podręczniku zostały omówione podstawowe zagadnienia związane z działalnością marketingową na rynku międzynarodowym. Twórca wyjaśnia: * w jaki sposób prowadzone są badania marketingowe rynków zagranicznych, * jakie sposoby wykorzystuje się przy wyborze rynku, na którym warto rozpocząć działalność, * jakimi kryteriami powinny kierować się firmy przy wyborze formy działalności, * jakie strategie można realizować na rynkach zagranicznych, * na czym polega strategia marketing mix realizowana w skali międzynarodowej, * k należy zorganizować komórką marketingową przedsiębiorstwa, która nie ogranicza własnej działalności do rynku krajowego. Opisane w książce pdf strategie ekspansji na rynki zagraniczne i funkcjonowania na nich zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków. Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządza¬nia, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych a także dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing na rynku międzynarodowym |
| Autor: | Grzegorczyk Wojciech |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wolters Kluwer |
| Rok wydania: | 2013 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.