Średnia Ocena:
Marketing mix
Samokształcenie w biznesie to seria małych poradników przeznaczona dla osób, które chcą dynamicznie zdobyć niezbędne info z różnorakich dziedzin zawodowych, zaktualizować albo skonfrontować swoje doświadczenia z opinią fachowców. Temu celowi podporządkowana została formuła serii - kieszonkowych, podręcznych, przystępnie napisanych książeczek. Wiedza w nich zawarta podana jest w zwięzłej i zsyntetyzowanej formie. Autorzy nierzadko posługują się sposobem wizualizacji treści teoretycznych w formie schematów, tabel i wykresów. Najistotniejsze zagadnienia są systematycznie podsumowywane. Dobór tematów odpowiada aktualnym trendom i potrzebom czytelników aktywnych zawodowo, prowadzących swój biznes, planujących karierę albo zajmujących się zarządzaniem. Z względu na zwięzłą formę i zakres tematyczny - od psychologicznych do marketingowych - jest to doskonały materiał na wszelkiego rodzaju kursy wspierające i doszkalające pracowników.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing mix |
Autor: | Zollandz Hanz-Dieter |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | BC Edukacja |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing mix PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!