Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki okładka

Średnia Ocena:


Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki

Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnorakich państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego a także uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane kłopoty autorzy wzbogacili studiami przypadków albo przykładami dającymi porady do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.

Szczegóły
Tytuł Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki
Autor: Wiktor Jan, Mroczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.