Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnorakich państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego a także uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane kłopoty autorzy wzbogacili studiami przypadków albo przykładami dającymi porady do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki |
| Autor: | Wiktor Jan, Mroczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
| Rok wydania: | 2008 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.