Średnia Ocena:
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki
Współcześnie coraz więcej przedsiębiorstw prowadzi działalność na wielu rynkach w różnorakich państwach. Podstawową płaszczyzną obecności przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych jest marketing międzynarodowy, któremu właśnie poświęcony jest niniejszy podręcznik. Autorzy przedstawili koncepcję i znaczenie marketingu międzynarodowego a także uwarunkowania jego rozwoju, strategiczne rozstrzygnięcia podejmowane przez przedsiębiorstwa w obszarze marketingu międzynarodowego, narzędzia realizacji strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych zarówno w fazie wejścia przedsiębiorstwa na rynek zagraniczny, jak i w procesie jego obsługi. Analizowane kłopoty autorzy wzbogacili studiami przypadków albo przykładami dającymi porady do rozwiązywania problemów, z którymi w przyszłości mogą zetknąć się czytelnicy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki |
Autor: | Wiktor Jan, Mroczkowska Renata, Żbikowska Agnieszka |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!