Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook jest podręcznikiem do przedmiotu marketing międzynarodowy, wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, kłopoty w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy epizod zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem twórców było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, aby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka |
| Autor: | Fonfara Krzysztof |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
| Rok wydania: | 2014 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Wartośiowy podręcznik zawiera mnóstwo przykładów i ćwiczeń, które napewno będą przydatne osobom odpowiedzialnym za marketing. Moją uwagę szczególnie zwróciły case study w kadym rozdziale.