Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka okładka

Średnia Ocena:


Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka

Książka ebook jest podręcznikiem do przedmiotu marketing międzynarodowy, wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, kłopoty w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy epizod zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem twórców było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, aby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Szczegóły
Tytuł Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka
Autor: Fonfara Krzysztof
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Piotr

    Wartośiowy podręcznik zawiera mnóstwo przykładów i ćwiczeń, które napewno będą przydatne osobom odpowiedzialnym za marketing. Moją uwagę szczególnie zwróciły case study w kadym rozdziale.