Średnia Ocena:
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka
Książka ebook jest podręcznikiem do przedmiotu marketing międzynarodowy, wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, kłopoty w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy epizod zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem twórców było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, aby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka |
Autor: | Fonfara Krzysztof |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing międzynarodowy. Współczesne trendy i praktyka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!
Recenzje
Wartośiowy podręcznik zawiera mnóstwo przykładów i ćwiczeń, które napewno będą przydatne osobom odpowiedzialnym za marketing. Moją uwagę szczególnie zwróciły case study w kadym rozdziale.