Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów okładka

Średnia Ocena:


Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów

Wszystko, co musisz wiedzieć o narzędziach reklamowych Google Żadna z gałęzi marketingu nie rozwija się i nie zmienia dzisiaj równie dynamicznie, jak działania reklamowe prowadzone w internecie. Szczególnie mocną pozycję ma w tym świecie Google, który dostarcza marketerom cały pakiet narzędzi przeznaczonych do pozycjonowania, ustawiania reklam w wyszukiwarkach i na stronach, a także analizowania skuteczności swoich działań i zachowań klientów. Opanowanie narzędzi marketingowych, które proponuje Google, to warunek skutecznego promowania marki, jej produktów i usług w sieci. W osiągnięciu tego celu pomoże Ci ten podręcznik. Wprowadzi Cię on krok po kroku w świat SEO i SEM, wskaże, jak funkcjonować w Google Ads i Google Analytics 4, dostarczy niezbędnej teorii, podsunie dobre praktyki, a także listę konkretnych zadań do realizacji. Pokaże również przykłady i antyprzykłady ― do naśladowania i do unikania ― co pozwoli Ci lepiej poznać praktyczne zastosowanie opisanych strategii i narzędzi. Dodatkowo pozycja zawiera nad 150 minut dodatkowych materiałów wideo. Słowem, odnajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, by skutecznie korzystać z marketingowych narzędzi Google. Drugie wydanie podręcznika zostało wzbogacone o zagadnienia dotyczące współpracy z agencjami, studia przypadku i tematy przydatne dla osób, które chciałyby rozpocząć karierę w branży na stanowisku SEM specialist. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów
Autor: Marta Koziarz, Marzec Krzysztof, Trzósło Tomasz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Onepress
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Natalia Regucka

    Zastanawiasz się, jak skutecznie promować firmę w internecie? Prowadzisz swój biznes, pracujesz w dziale marketingu, a może po prostu pragniesz poznać tajniki reklamy w Google? Jeśli tak, ta książka ebook jest dla Ciebie. „Marketing internetowy w Google” to II wydanie uznanej pozycji o strategiach promocji w sieci wyszukiwania i sieci reklamowej. Autorzy w przystępny i konkretny sposób tłumaczą, jak wykorzystać Google Ads a także inne narzędzia do budowania widoczności w sieci. Zawodowo zajmuję się pomiędzy innymi reklamą w Google, więc do książki podchodziłam z lekkim sceptycyzmem. Obawiałam się, że nie wniesie nic nowego, jednak… pozytywnie mnie zaskoczyła! Co odnajdziesz w środku? Konkretne strategie i przykłady działań marketingowych. Praktyczne porady dotyczące kampanii w Google Ads. Listy kontrolne ułatwiające wdrażanie najlepszych praktyk. Omówienie trendów i najwieższych zmian w algorytmach Google. Dzięki tej książce pdf zarówno początkujący, jak i zaawansowani marketerzy znajdą coś dla siebie. Autorzy podają nie tylko teorię, lecz i gotowe rozwiązania, które można od razu wdrożyć w własnej firmie. Największe plusy tej lektury to zdecydowanie: przystępny język, praktyczne porady, nowa wiedza. Jeśli pragniesz efektywnie promować własną markę w internecie, „Marketing internetowy w Google” to lektura, którą warto mieć na półce. Podsumowując – pozycja ta dostarcza konkretnej wiedzy i praktycznych wskazówek, które realnie pomagają w skuteczniejszej promocji. To must-read dla każdego, kto chce rozwijać własną markę w świecie marketingu internetowego.