Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami okładka

Średnia Ocena:


Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami

Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dziś biznesowa konieczność, wiele prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Twórca tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć olbrzymią ilością wciąż emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich swoich biznesowych celów. Wyciągnij do własnych klientów rękę przez internet.

Szczegóły
Tytuł Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
Autor: Reed Jon
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Helion
Rok wydania:
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Arkadiusz Biernat

    Książka ebook bardzo przejrzyście napisana. Do paru rzeczy można się doczepić (zbyt powierzchowne tłumaczenie pewnych kwestii), lecz jak dla początkujących w marketingu internetowym jest dobra. Tłumaczy pewne podstawy, twórca doradza i daje cenne wskazówki. Polecam.

  • Marta Pieras

    Idealny poradnik, przystępnie napisany. Bardziej zaawansowani mogą pominąć kilka akapitów, lecz na pewno znajdą dodatkowe informacje. Wszystko wytłumaczone krok po kroku. Przeczytanie tej książki to konieczność dla kogoś zainteresowanego tematem zaistnienia w mediach społecznościowych. Zalecam