Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing doświadczeń |
Autor: | Skowronek Iwona |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Obowiązkowa pozycja dla każdego kto się zajmuje bądź chce rozpocząć przygodę z nowoczesnym podejściem do marketingu. Zawarte w książce pdf treści dają obraz tego w jak małym stopniu praktyka ExM jest widoczna w polskim marketingu medycznym.