Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Książka ebook wyjaśnia, czym jest i jak powstaje emocjonalny wymiar wizerunku firmy. Wskazuje, jak kształtować wrażenia klientów korzystne dla reputacji i rentowności przedsiębiorstwa poprzez: zastosowanie koncepcji marketingu doświadczeń wykorzystanie emocjonalnego potencjału satysfakcji klienta dostarczanie czynników zachwytu (delight experiences) budowę emocjonalnych podstaw lojalności wzbudzanie spontanicznych, pozytywnych opinii o firmie
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing doświadczeń |
| Autor: | Skowronek Iwona |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Poltext |
| Rok wydania: | 2012 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Obowiązkowa pozycja dla każdego kto się zajmuje bądź chce rozpocząć przygodę z nowoczesnym podejściem do marketingu. Zawarte w książce pdf treści dają obraz tego w jak małym stopniu praktyka ExM jest widoczna w polskim marketingu medycznym.