Średnia Ocena:
Marketing dla prawników
Zapewne "zalewu adwokatów" nie należy się prędko spodziewać, ale jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Zagrożenie "wyparcia z rynku" zmusza prawników do profesjonalnej promocji własnych usług. Tylko wówczas mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające swoje kancelarie potrzebują "szytej na miarę" koncepcji marketingowej. Książka ebook "Marketing dla prawników" zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne rady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 twórców a także porady co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing dla prawników |
Autor: | Pepels Werner, Steckler Brunhilde, Abel Ralf B., Brockermann Reiner, Dahmen Andrea, Diern Frank E. R., Ebel Bernd, Holland Heinrich, Huberti Klaus, Huff Martin W., Kapellmann Klaus D., Mangler Wolf Dieter, Meister Holger, Meister Ulla, Meven Wolfram, Oehme Wolfgang, Szafrańska Marta |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo C.H. Beck |
Rok wydania: | 2006 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing dla prawników PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!