Marketing bankowy okładka

Średnia Ocena:


Marketing bankowy

Książka ebook ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni ja dziełem unikalnym. Odnajdziesz tu odpowiedzi m.in. na następujące pytania: ? Jakie trendy w zakresie polityki produktu występują w polskim sektorze bankowym? ? Jak obecnie kształtuje się polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z wynikiem przemieszania się kanałów? ? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? ? Jak kształtuje się bankowość elektroniczna a w tym m-banking i i-banking? ? Jakie narzędzia i techniki stosują banki w własnej działalności promocyjnej, a w tym reklamowej? ? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? ? Jak kształtuje się marketing wewnętrzny w banku?

Szczegóły
Tytuł Marketing bankowy
Autor: Kolasa Małgorzata
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: CeDeWu Sp. z o.o.
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing bankowy w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing bankowy PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.