Średnia Ocena:
Marketing bankowy
Książka ebook ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficznych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni ja dziełem unikalnym. Odnajdziesz tu odpowiedzi m.in. na następujące pytania: ? Jakie trendy w zakresie polityki produktu występują w polskim sektorze bankowym? ? Jak obecnie kształtuje się polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z wynikiem przemieszania się kanałów? ? Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce? ? Jak kształtuje się bankowość elektroniczna a w tym m-banking i i-banking? ? Jakie narzędzia i techniki stosują banki w własnej działalności promocyjnej, a w tym reklamowej? ? Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku? ? Jak kształtuje się marketing wewnętrzny w banku?
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing bankowy |
Autor: | Kolasa Małgorzata |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing bankowy PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!