Średnia Ocena:
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer
Tytuł Najlepszej Książki Marketingowej Roku 2011. Laureat nagrody Berry-AMA Book Prize, przyznawanej przez American Marketing Association Foundation.Marketing w Twojej firmie pada ofiarą brutalnych cięć budżetowych? Kierownictwo nie docenia wartości działań marketingowych i ich wpływu na sprzedaż? Jeśli musisz jakoś poradzić sobie z mniejszym budżetem, a przy tym wykazywać się wynikami lepszymi od konkurencji, czas zaprząc do pracy liczby, niech wreszcie działają na twoją korzyść. Ta książka ebook odkryje przed Tobą tajniki najwieższych metod marketingu analitycznego, zaprezentuje Ci narzędzia do prowadzenia pomiarów marketingowych, pokaże sposoby obliczania zwrotu z inwestycji w marketing (ROMI) a także techniki oceniania wartości klienta w cyklu życia (CLTV). Dowiesz się z niej również, jak korzystać z piętnastu ważnych wskaźników, które pozwolą w sposób wymierny przedstawić wartość działań marketingowych a także diametralnie poprawić efekty finansowe firmy. Odkryj czyste urok zbiorów danych i zostań gwiazdą pragmatycznego marketingu.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer |
Autor: | Jeffery Mark |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Helion |
Rok wydania: |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing analityczny. Piętnaście wskaźników, które powinien znać każdy marketer PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!