Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Publikacja pokazuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich a także zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Twórców do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego a także do roli uniwersytetów w rozwoju a także w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Twórców bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak też z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety albo na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak też polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak też spojrzenie na ten kłopot z perspektywy różnorakich podmiotów a także różnorakich regionów.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów |
| Autor: | Domański Tomasz |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
| Rok wydania: | 2011 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.