Średnia Ocena:
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów
Publikacja pokazuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich a także zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Twórców do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego a także do roli uniwersytetów w rozwoju a także w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Twórców bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak też z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety albo na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak też polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak też spojrzenie na ten kłopot z perspektywy różnorakich podmiotów a także różnorakich regionów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów |
Autor: | Domański Tomasz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!