Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Publikacja pokazuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich a także zagranicznych. Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Twórców do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego a także do roli uniwersytetów w rozwoju a także w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Twórców bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak też z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety albo na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak też polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak też spojrzenie na ten kłopot z perspektywy różnorakich podmiotów a także różnorakich regionów.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów |
Autor: | Domański Tomasz |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego |
Rok wydania: | 2011 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.