Średnia Ocena:
Marketing. Szybka droga do sukcesu
Jak dynamicznie osiągnąć oczekiwane efekty marketingowe?W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami, z marką, z mediami a także ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma stale relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności pomiędzy zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę.Z książki Marketing. Dynamiczna droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, żeby osiągać znakomite efekty marketingowe i przyspieszyć rozwój swojej kariery. Książka ebook obejmuje:Marketing w pigułce – zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem. Dziesięć najistotniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu swojego stylu w marketingu. Porady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz swój styl przywództwa i stworzysz niezły zespół. Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron a także możliwości twoich i twojego zespołu. Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na świeżym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt. Jeśli nie pragniesz zostać z tyłu – już dzisiaj wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby odnajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem. Książki z serii Dynamiczna droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby ułatwić rozwijanie umiejętności potrzebnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka ebook jest podzielona na cztery główne części: Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy a także wskazanie działań potrzebnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, żeby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora – porady ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim.W ebookach z serii Dynamiczna droga do sukcesu znajdziesz: Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najistotniejszych informacji Szybkie porady i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania Studia przypadków Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na świeżym stanowisku Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing. Szybka droga do sukcesu |
Autor: | Ritchie Chris |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2014 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing. Szybka droga do sukcesu PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!