Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji kwestie metodyki badań relacji z konsumentem nie są do końca jasne. Książka ebook została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Zawarte są w niej: wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej, przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami, studium marketingowych badań relacji między przedsiębiorstwem a konsumentem, przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym, zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marketing Relacji. Teoria i Praktyka |
| Autor: | Mitręga Maciej |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
| Rok wydania: | 2008 |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.