Średnia Ocena:
Marketing Relacji. Teoria i Praktyka
Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji kwestie metodyki badań relacji z konsumentem nie są do końca jasne. Książka ebook została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Zawarte są w niej: wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej, przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami, studium marketingowych badań relacji między przedsiębiorstwem a konsumentem, przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym, zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing Relacji. Teoria i Praktyka |
Autor: | Mitręga Maciej |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | CeDeWu Sp. z o.o. |
Rok wydania: | 2008 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
Marketing Relacji. Teoria i Praktyka PDF Ebook podgląd:
Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby pdf był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.
Wgraj PDF
To Twoja książka? Dodaj kilka pierwszych stronswojego dzieła, aby zachęcić czytelników do zakupu!