Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to świeża forma marketingu, która wykracza poza łatwe połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Proponuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, znany propagator „czterech P marketingu”, a także jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, żeby zaspokoić potrzeby klientów a także mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują metody pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie. Autorzy przedstawiają: * fragmenty składowe metamarketingu * technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa * metody na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej * najczęstsze przeszkody i zasadzki napotykane przez marketerów usiłujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku a także popełniane przez nich błędy * tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich. Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, żeby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu. To książka ebook dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych leaderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To też lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i autorów treści. "Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu, ma wyjątkową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich." Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University "Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, żeby ten uwierzył, że faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc świeży rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka ebook wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia." Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna |
Autor: | Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2024 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.