Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna okładka

Średnia Ocena:


Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona  zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to świeża forma marketingu, która wykracza poza łatwe połączenie tradycyjnych i cyfrowych technik marketingowych. Proponuje prawdziwe zespolenie świata fizycznego i cyfrowego, przybierając formę interaktywnego i immersyjnego doświadczenia konsumenckiego. Philip Kotler, znany propagator „czterech P marketingu”, a także jego współpracownicy – Hermawan Kartajaya i Iwan Setiawan tłumaczą, jak wykorzystać technologię, żeby zaspokoić potrzeby klientów a także mieć wpływ na zmieniającą się branżę. Przygotowują marketerów na nową erę metamarketingu. Pokazują metody pozwalające dostosować rozwijające się technologie i modele biznesowe do znaczących zmian w zachowaniach konsumenckich zachodzących w ostatniej dekadzie. Autorzy przedstawiają: * fragmenty składowe metamarketingu * technologie i platformy, z których na co dzień korzystają pokolenia Z i Alfa * metody na wykorzystanie metaświatów i rzeczywistości rozszerzonej * najczęstsze przeszkody i zasadzki napotykane przez marketerów usiłujących swych sił w interaktywnym i immersyjnym środowisku a także popełniane przez nich błędy * tradycyjne i cyfrowe techniki marketingu pozwalające na pełne wykorzystanie niesłabnącej konsumenckiej potrzeby utrzymywania interakcji międzyludzkich. Marketing 6.0 wnikliwie rozwija tematykę zrównoważonego rozwoju i nowatorskich technologii, które współczesne firmy muszą poznać i zrozumieć, żeby odnaleźć się w tej dynamicznej i ekscytującej erze handlu. To książka ebook dla menedżerów, dyrektorów, członków zarządu i innych leaderów biznesu, którzy chcą być kilka kroków przed resztą – szczególnie teraz, gdy krajobraz marketingowy zmienia się na ich oczach. To też lektura obowiązkowa dla nowej generacji marketerów, reklamodawców i autorów treści. "Philip Kotler, ojciec nowoczesnego marketingu, ma wyjątkową umiejętność dostrzegania pojawiających się trendów marketingowych i przewidywania, jak zmienią one krajobraz biznesowy. Marketing 6.0 nie jest wyjątkiem. Kotler opisuje, jak upowszechnienie się rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej wpłynie na sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje z klientami, i wyjaśnia, dlaczego przyszłość marketingu leży w tworzeniu immersyjnych doświadczeń konsumenckich." Alexander Chernev, profesor marketingu w Kellogg School of Management na Northwestern University "Marketing immersyjny ma na celu przeniesienie klienta do świata opowieści, żeby ten uwierzył, że faktycznie się tam znajduje. W tym procesie bodźce rzeczywiste i iluzoryczne mieszają się, tworząc świeży rodzaj postrzeganej rzeczywistości. Niniejsza książka ebook wprowadza nas w ten futurystyczny świat marketingu. Prawdziwie pouczająca i dająca do myślenia." Hermann Simon, założyciel i prezes Simon-Kucher

Szczegóły
Tytuł Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna
Autor: Kotler Philip, Kartajaya Hermawan, Setiawan Iwan
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2024
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.