Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Marketing 5.0. to najwieższa książka ebook autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya a także Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech kluczowych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim a także zmianach w modelach biznesowych. Jednym z ważnych zagadnień "Marketingu 5.0" są także technologie nowej generacji, tak zwane Next Tech, które mają pomóc marketerom w stworzeniu, zakomunikowaniu, dostarczeniu i uatrakcyjnieniu wartości oferowanej na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta. Autorzy przyglądają się przykładom zastosowania nowoczesnych rozwiązań technologicznych w różnorakich firmach, jednocześnie pokazują jak samodzielnie zaprojektować strategię wykorzystującą technologię odpowiednią dla różnorakich celów marketingowych. Książka składa się z trzech części. Pierwsza z nich to analiza zmian pokoleniowych i tego, jak wpłynęły na zachowanie konsumenckie. Autorzy zastanawiają się, w jaki sposób pokonać podziały społeczne, wynikające chociażby z nierówności ekonomicznej a także sporów politycznych, żeby móc dotrzeć do całego rynku. Element druga zajmuje się świeżymi kierunkami strategicznymi obranymi przez firmy na całym świecie, a także wyjaśnia, jak podejść do świeżych modeli biznesowych, które nieustanny się charakterystyczne dla współczesnego otoczenia biznesowego. Wreszcie element trzecia zagłębia się w realia dynamicznie rozwijającej się technologii w kontekście sztucznej inteligencji, wszechobecnych czujników, rzeczywistości rozszerzonej i wirtualnej, a także Internetu rzeczy a także Blockchain. „Książka pojawiła się w odpowiednim momencie i idealnie wpisuje się w obecne czasy pandemii. Przedłużająca się kwarantanna wprowadzona w wielu państwach zmusiła dużo firm do przyjrzenia się cyfrowym aspektom marketingu. Rozmiar książki czyni z niej też idealny podręcznik dla praktykujących menedżerów”. Walter Viera, były przewodniczący International Council of Management Consulting Institutes „Niezwykle aktualny, a jednocześnie dalekowzroczny wgląd w technologie cyfrowe i ich możliwości transformacji praktyk biznesowych. Marketingowcy, którzy szybciej niż konkurenci zrozumieją, co z sobą niesie ten potencjał i podejmą odpowiednie działania, zapewnią swoim firmom trwałą przewagę rynkową”. George Day, profesor emeritus Wharton School przy Uniwersytecie Pensylwanii „Philip Kotler posiada niezrównaną zdolność nadawania klarowności przeszłości, teraźniejszości i przyszłości marketingu. Zawsze idealnie wie, co powinno przetrwać, a co należy zmienić. Wraz z dwoma współautorami książki dzielnie wplata cyfrową technologię w marketingowe myślenie, planowanie i wdrażanie. Pozycja na okresie i ponadczasowa”. Kevin Lane Keller, profesor katedry marketingu w Tuck School of Business przy Dartmouth College
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing 5.0 Technologie Next Tech |
Autor: | Setiawan Iwan , Kartajaya Hermawan , Kotler Philip |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rok wydania: | 2021 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.