Marketing okładka

Średnia Ocena:


Marketing

"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najwieższe wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022. Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi świeżym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, żeby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w świeżym otoczeniu rynkowym. Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania  Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który omawia i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny. Jak zawsze "Marketing" wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką a także mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które idealnie uzupełniają omawiane treści. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Szczegóły
Tytuł Marketing
Autor: Kotler Philip, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Dom Wydawniczy Rebis
Rok wydania: 2025
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.

Recenzje

  • Diana

    Już wiem czemu ta książka ebook zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, ponieważ bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najistotniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału a także przykłady marketingu prowadzonego w różnorakich słynnych nam firmach. Tak naprawdę w książce pdf tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając własną formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre. "Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

  • Diana

    Już wiem czemu ta książka ebook zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, ponieważ bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najistotniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału a także przykłady marketingu prowadzonego w różnorakich słynnych nam firmach. Tak naprawdę w książce pdf tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając własną formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre. "Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

  • Anonim

    Jakie studia kończyliście lub co obecnie studiujecie? Ja skończyłam zarządzanie i marketing a jednym z przedmiotów, które miałam był właśnie marketing. Wówczas poznałam biblię menadżerów czyli "Marketing" Philipa Kotlera. Oczywiście objętość przeraża lecz za to zawartość zachwyca. W związku z rozwojem, postępującą globalizacją i postępem techniki ukazało się najwieższe zmienione i uzupełnione wydanie "Marketing. Na podstawie najnowszego szesnastego wydania oryginału" Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev. Autorzy dostosowali wiedzę do współczesnego zarządzania marketingowego. Prócz ogromu wiedzy teoretycznej mamy tu przykłady z życia, rozmaite tabele i wykresy. Oczywiście nie jest to książka ebook do przeczytania od deski do deski, lecz uważam, że powinna się znaleźć w każdym domu. Niezmiennie polecam.

  • sopek

    Polecam. Każdy marketingowca i osoba związana z marketingiem, musi przeczytać.