Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
"Marketing", fundamentalne dzieło Kotlera, którego najwieższe wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko 60 lat jest biblią menedżerów. Podstawą tego wydania jest szesnasta edycja amerykańska z roku 2022. Postępująca globalizacja, coraz większa rola społecznej odpowiedzialności biznesu, postępy w technologii, handlu elektronicznym i komunikacji cyfrowej, coraz większy wpływ mediów społecznościowych i powszechne zastosowanie analityki danych, automatyzacji marketingu i sztucznej inteligencji zmieniły zasady gry w wielu branżach i otworzyły drzwi świeżym modelom biznesu. W odpowiedzi na te zmiany niniejsze wydanie Marketingu gruntownie przeprojektowano, żeby dać menedżerom narzędzia niezbędne do odnoszenia sukcesów w świeżym otoczeniu rynkowym. Nadrzędnym celem zmian, jakich dokonano na potrzeby tego wydania Marketingu, było stworzenie kompleksowego, aktualnego i angażującego podręcznika do marketingu, który omawia i tłumaczy następujące funkcje, które składają się na nowoczesne zarządzanie marketingowe w XXI w.: tworzenie strategicznego planu marketingowego; rozumienie rynku i pozyskiwanie analiz rynkowych; tworzenie zwycięskich strategii marketingowych; projektowanie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla rynku; zarządzanie rozwojem w sposób społecznie odpowiedzialny. Jak zawsze "Marketing" wyróżniają umiejętne łączenie teorii z praktyką a także mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia, a do tego diagramy, tabele i wykresy, które idealnie uzupełniają omawiane treści. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing |
Autor: | Kotler Philip, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Rok wydania: | 2025 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Już wiem czemu ta książka ebook zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, ponieważ bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najistotniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału a także przykłady marketingu prowadzonego w różnorakich słynnych nam firmach. Tak naprawdę w książce pdf tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając własną formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre. "Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Już wiem czemu ta książka ebook zwana jest biblią marketingu. Muszę przyznać że zaskoczył mnie jej rozmiar, ponieważ bliżej jej do encyklopedii niż podręcznika, na szczęście jest napisana w tak przejrzysty i przystępny sposób, że czyta ją się błyskawicznie. Wszystko co najistotniejsze znajdziemy w ramkach i wykresach, na dodatek mamy podsumowanie każdego rozdziału a także przykłady marketingu prowadzonego w różnorakich słynnych nam firmach. Tak naprawdę w książce pdf tej znajdziemy wszystko co jest nam potrzebne by zrozumieć czym kierować się rozwijając własną formę, w jaki sposób nią kierować, jakie działania mogą nam przynieść korzyści a jakie być dla nas niezbyt dobre. "Marketing" Kotlera, Kellera i Cherneva to pozycja obowiązkowa dla każdego, kto pragnie zrozumieć współczesne mechanizmy rynkowe i skutecznie zarządzać działaniami marketingowymi w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym.
Jakie studia kończyliście lub co obecnie studiujecie? Ja skończyłam zarządzanie i marketing a jednym z przedmiotów, które miałam był właśnie marketing. Wówczas poznałam biblię menadżerów czyli "Marketing" Philipa Kotlera. Oczywiście objętość przeraża lecz za to zawartość zachwyca. W związku z rozwojem, postępującą globalizacją i postępem techniki ukazało się najwieższe zmienione i uzupełnione wydanie "Marketing. Na podstawie najnowszego szesnastego wydania oryginału" Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Alexander Chernev. Autorzy dostosowali wiedzę do współczesnego zarządzania marketingowego. Prócz ogromu wiedzy teoretycznej mamy tu przykłady z życia, rozmaite tabele i wykresy. Oczywiście nie jest to książka ebook do przeczytania od deski do deski, lecz uważam, że powinna się znaleźć w każdym domu. Niezmiennie polecam.
Polecam. Każdy marketingowca i osoba związana z marketingiem, musi przeczytać.