Marketing okładka

Średnia Ocena:


Marketing

Jak dynamicznie osiągnąć oczekiwane efekty marketingowe?W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje – relacje z klientami, z marką, z mediami a także ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma stale relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności pomiędzy zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę. Z książki Marketing. Dynamiczna droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, żeby osiągać znakomite efekty marketingowe i przyspieszyć rozwój swojej kariery. Książka ebook obejmuje:• Marketing w pigułce – zestaw odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem• Dziesięć najistotniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu swojego stylu w marketingu• Rady dotyczące kierowania zespołem – dzięki którym określisz swój styl przywództwa i stworzysz niezły zespół • Łatwe listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron a także możliwości twoich i twojego zespołu• Porady dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery – bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na świeżym stanowisku, czy starasz się wejść szczytJeśli nie pragniesz zostać z tyłu – już dzisiaj wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. WSZYSTKO CZEGO POTRZEBUJESZ, BY PRZYSPIESZYĆ SWOJĄ KARIERĘKsiążki z serii Dynamiczna droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, żeby ułatwić rozwijanie umiejętności potrzebnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka ebook jest podzielona na cztery główne części:Świadomość – diagnoza obecnego stanu rzeczy a także wskazanie działań potrzebnych dla jego poprawySprawność biznesowa – narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespołyRozwój kariery – działania, które należy podjąć już teraz, żeby nie dać się nikomu wyprzedzićPrzybornik dyrektora – porady ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim W ebookach z serii Dynamiczna droga do sukcesu znajdziesz:• Pierwszą dziesiątkę „Szybkiej drogi” – czyli podsumowanie najistotniejszych informacji • Szybkie porady i odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania• Studia przypadków • Praktyczny przewodnik rozwoju kariery – zawierający zarys celów do zrealizowania w ciągu pierwszych 10 tygodni na świeżym stanowisku• Głos eksperta – opinie najlepszych ekspertów od omawianych zagadnień

Szczegóły
Tytuł Marketing
Autor: Ritchie Chris
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2012
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Marketing w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Marketing PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.