Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Philip Kotler to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu ciężko przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował nad sto artykułów i dużo książek, słynnych też w Polsce . Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.Kevin Lane Keller jest obecnie uznawany za jednego z czołowych badaczy akademickich w dziedzinie marketingu. Jest profesorem marketingu w Tuck School of Business, autorem nad dziewięćdziesięciu prac naukowych. Doradzał tak znanym firmom, jak m.in. American Express, Levi Strauss, Procter & Gamble i Disney. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najwieższe wydanie współtworzył Keller, od nad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, wciąż wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, przemieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm a także wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie wyników działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości a także tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką a także mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
Szczegóły | |
---|---|
Tytuł | Marketing |
Autor: | Kotler Philip, Keller Kevin Lane |
Rozszerzenie: | brak |
Język wydania: | polski |
Ilość stron: | |
Wydawnictwo: | Dom Wydawniczy Rebis |
Rok wydania: | 2012 |
Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.
Recenzje
Treść tej książki prowadzi przez marketing jasno i klarownie.
Gorąco polecam, fajna wartościowa książka ebook i kolorowa, co w dzisiejszym świecie jest fragmentem wzmacniającym przekaz treści.
Warto przeczytać, książka ebook skierowana zarówno do osób zaczynających własną przygodę z marketingiem, jak też do osób pragnących dowiedzieć się czegoś więcej o tematyce związanej z marketingiem. Książka ebook nazywana biblią marketingu... coś w tym jest ! Zalecam !
Prawdziwa "biblia" marketingu. Idealnie napisana, ogromna ilość przykładów i interesujących zadań.
Philip Kotler to guru marketingu. Ten fakt nie budzi wątpliwości. A najwieższe wydanie jego „Marketingu”, przygotowane wspólnie z Kevinem Lanem Kellerem, jest tego najlepszym dowodem.Włączenie Kellera do współtworzenia książki mocno wpłynęło na zmianę jej oblicza. Została ona gruntownie zaktualizowana i przebudowana, a w treści nastąpiło wyraźnie przesuniecie akcentów w kierunku wartości, marki a także innowacji. Stosowne miejsce poświęcono trendom bieżącym – świeżym mediom, komunikacji doby Internetu czy zarządzaniu marketingowemu czasów kryzysu.Autorzy zadbali nadto ze szczególną pieczołowitością, by ich książka ebook miała jak najszersze zastosowanie praktyczne. Umieścili w niej bezlik aktualnych przykładów – wszystkie szeroko omówione z dołączonymi zadaniami do przemyślenia i dyskusji.Nowy „Marketing” wydawca obdarzył ponadto bardzo ładną, czytelną i po raz pierwszy w pełni barwną szatą graficzną. Wraz z przystępnym mową czyni go to lekturą wyjątkowo przyjazną nawet dla laików.