Upload dokumentów - promocja książek - darmowy hosting pdf - czytaj fragmenty
Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności a także ukazanie powiązań pomiędzy markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż stale istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące pomiędzy nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnorakich perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że stale odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a szybkość zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.
| Szczegóły | |
|---|---|
| Tytuł | Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej |
| Autor: | Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna |
| Rozszerzenie: | brak |
| Język wydania: | polski |
| Ilość stron: | |
| Wydawnictwo: | Difin |
| Rok wydania: | |
| Tytuł | Data Dodania | Rozmiar |
|---|
PDF Upload - Zapytania o Książki - Dokumenty © 2018 - Wszystkie prawa zastrzeżone.