Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie Globalnej Marki okładka

Średnia Ocena:


Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie Globalnej Marki

Książka ebook pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką a także innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry'ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, "magiczny" sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi idealny materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki "Harry Potter", umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia też analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka ebook stanowi idealny podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, lecz przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.

Szczegóły
Tytuł Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie Globalnej Marki
Autor: Brown Stephen
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie Globalnej Marki w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Magia Harry'ego Pottera. Kreowanie Globalnej Marki PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.