Lojalność 3.0 okładka

Średnia Ocena:


Lojalność 3.0

Tajemnica zdobycia lojalności! Pomimo swej początkowej rewolucyjności programy lojalnościowe, stworzone po to, by wyróżnić produkty na rynku, dynamicznie straciły na oryginalności. A mimo to każdego roku wydaje się na nie miliardy, choć skazane są na porażkę. Jak się okazuje, owe programy wcale nie przyczyniają się do długoterminowej lojalności. Jak tylko pojawia się lepsza oferta, klient skwapliwie z niej korzysta. Czy możemy go za to winić? Bunchball, firma pionierska i innowacyjna w obszarze grywalizacji, jest lata świetlne dalej w swoim rozumieniu lojalności i wykorzystania jej do rozwijania a także zwiększania zysków. Skupiając się nie tylko na klientach, lecz też na pracownikach i partnerach, Bunchball wykorzystuje ekonomię behawioralną, potęgę danych, media społecznościowe a także grywalizację, żeby zbudować trwałą lojalność każdej jednostki, od której zależy sukces przedsiębiorstwa.W książce pdf „Lojalność 3.0” założyciel Bunchball, Rajat Paharia, omawia sposoby zyskania na konkurencyjności. Paharia tłumaczy, w jaki sposób zbudować system napędzany ludzką motywacją i technologią cyfrową, który będzie stymulował stałe uczucie przywiązania i zaangażowania wśród klientów, pracowników i partnerów."Lojalność 3.0" uzbroi Cię w potrzebną wiedzę do zbudowania programu lojalnościowego, dzięki któremu twoja firma zyska przewagę na rynku.Dzięki tej książce pdf pomiędzy innymi: zapoznasz się z fundamentami strategii osiągnięcia długoterminowej lojalności, czyli motywacją, potęgą danych a także grywalizacją zrozumiesz jak stymulować zaangażowanie, naukę i rozwijanie umiejętności na podstawie studium przypadku dotyczącego najbardziej innowacyjnych przedsiębiorstw, które już stosują sposoby Lojalności 3.0 krok po kroku przejdziesz przez proces planowania, projektowania, budowania i optymalizacji twojego programu lojalnościowego Pora porzucić tradycyjne programy i zacząć traktować własnych interesariuszy poważnie, żeby oni też zaczęli traktować poważnie twoją firmę."Lojalność 3.0" to powiew świeżości, na który czekałeś. Gdy zdołasz zyskać prawdziwą lojalność wśród klientów, pracowników i partnerów biznesowych, osiągniesz trwałąprzewagę konkurencyjną i wygrasz na rynku. Rajat Paharia będąc założycielem i dyrektorem ds. rozwoju produktu w Bunchball – firmie uznanej za lidera branży przez takie magazyny jak "Fast Company”, „TechCrunch”, „MSNBC”, „Forbes” stworzył w 2007 roku branżę grywalizacji. Wcześniej pracował dla firmy IDEO, gdzie zajmował się zagadnieniami na zbiegu technologii, projektowania i doświadczeń konsumenckich.

Szczegóły
Tytuł Lojalność 3.0
Autor: Paharia Rajat
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: MT Biznes
Rok wydania: 2014
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Lojalność 3.0 w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Lojalność 3.0 PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.