Licencja na używanie znaku towarowego. Studium prawnoporównawcze okładka

Średnia Ocena:


Licencja na używanie znaku towarowego. Studium prawnoporównawcze

Książka ebook to pierwsza polska monografia prezentująca licencjęna używanie znaku towarowego, instytucję prawacywilnego, która budzi szerokie zainteresowanie w nauceobcej, jak też odgrywa znaczącą rolę w praktyce, jakoże dużo zawieranych między przedsiębiorcami umówdotyczy upoważnienia do używania znaku towarowego.  Opracowanie obejmuje analizę tego narzędzia prawnegow świetle teorii prawa cywilnego, zawiera jednocześnieliczne przykłady orzecznictwa i szerokie odniesienie doustawodawstw państw obcych. Szeroko powoływana jestw pracy też doktryna polska i obca. Wszystko to pozwalana ukazanie genezy, rozwoju a także możliwych formzastosowania licencji.Praca stanowi interesującą pozycję zarówno dla praktyków,jak i teoretyków prawa. Rozważania teoretyczne podporządkowanezostały bowiem idei, według której teoria stanowi metodę rozwiązywania kłopotów praktycznych.

Szczegóły
Tytuł Licencja na używanie znaku towarowego. Studium prawnoporównawcze
Autor: Załucki Mariusz
Rozszerzenie: brak
Język wydania: polski
Ilość stron:
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rok wydania: 2008
Tytuł Data Dodania Rozmiar
Porównaj ceny książki Licencja na używanie znaku towarowego. Studium prawnoporównawcze w internetowych sklepach i wybierz dla siebie najtańszą ofertę. Zobacz u nas podgląd ebooka lub w przypadku gdy jesteś jego autorem, wgraj skróconą wersję książki, aby zachęcić użytkowników do zakupu. Zanim zdecydujesz się na zakup, sprawdź szczegółowe informacje, opis i recenzje.

Licencja na używanie znaku towarowego. Studium prawnoporównawcze PDF - podgląd:

Jesteś autorem/wydawcą tej książki i zauważyłeś że ktoś wgrał jej wstęp bez Twojej zgody? Nie życzysz sobie, aby podgląd był dostępny w naszym serwisie? Napisz na adres [email protected] a my odpowiemy na skargę i usuniemy zgłoszony dokument w ciągu 24 godzin.

 


Podgląd niedostępny.

 

promuj książkę

To twoja książka?

Wgraj kilka pierwszych stron swojego dzieła!
Zachęcisz w ten sposób czytelników do zakupu.